Uzupełniając dla potomnych lub tych, którzy tak jak ja, nie do końca zrozumieli temat owych kabelków!
Jeżeli zmieniamy zwykłą "dwuramienną" kierownicę na "sportową" z łopatkami:
- i zakupiliśmy oryginał z taśmą, żadne kabelki nie są potrzebne, montujemy ori kierownicę, wpinamy dwie wtyczki z wiązki i udajemy się do najbliższego Kolegi z SD celem aktywacji. PODUSZKA z dwuramiennej kiery pasuje do sportowej, bez wymiany kabelków (jeżeli kierownica nie miała ich wymontowanych).
- Jeżeli stosujemy wariant z tańszą opcją, gdzie wymieniamy samo chasis kierownicy czyli szkielet i dokładamy łopatki, wtedy potrzebne są kabelki, które wchodzą do SAMEJ kierownicy w środku i są niezbędne, żeby łopatki działały.
- oba kable o numerach podanych przez Kolegę Robsona można zamówić w każdym serwisie MB - wchodzą w system bez problemu.
Ja "niestety" byłem przekonany, że aby uruchomić łopaty potrzebne są specjalne kabelki od kierownicy w kierunku głównej wiązki pod kolumną kierownicy
Jeżeli zmieniamy zwykłą "dwuramienną" kierownicę na "sportową" z łopatkami:
- i zakupiliśmy oryginał z taśmą, żadne kabelki nie są potrzebne, montujemy ori kierownicę, wpinamy dwie wtyczki z wiązki i udajemy się do najbliższego Kolegi z SD celem aktywacji. PODUSZKA z dwuramiennej kiery pasuje do sportowej, bez wymiany kabelków (jeżeli kierownica nie miała ich wymontowanych).
- Jeżeli stosujemy wariant z tańszą opcją, gdzie wymieniamy samo chasis kierownicy czyli szkielet i dokładamy łopatki, wtedy potrzebne są kabelki, które wchodzą do SAMEJ kierownicy w środku i są niezbędne, żeby łopatki działały.
- oba kable o numerach podanych przez Kolegę Robsona można zamówić w każdym serwisie MB - wchodzą w system bez problemu.
Ja "niestety" byłem przekonany, że aby uruchomić łopaty potrzebne są specjalne kabelki od kierownicy w kierunku głównej wiązki pod kolumną kierownicy
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)