Bo to jest sprzęgło od 451
Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Jak napisałem tak też uczyniłem. Pogoda dziś nie zawsze sprzyjała więc zająłem się pierdołkami.
Zamontowałem halogeny i przerobiłem nowy grill żeby wsio pasowało. Pozostało na ciepło dogiąć końce grilla bo odstaje podobnie jak fabryczny. Malować czy zostawić surowy czarny plastik? Wieczorny test wykazał że muszę je unieść w górę bo strumień światła świeci pół metra przed auto. Na szczęście mają regulację to jutro poprawię. Z montażem samych halogenów jakiś większych kombinacji nie ma, więcej zajmuje powiększenie otworów w grillu. Jutro też dalsza zabawa i diagnostyka co tak zamula. Patroszę EGR żeby go wykluczyć.
Star diagnoza trójmiasto.
Dokończyłem dziś zabawę z fotelami, zostawiłem wszystkie regulacje w fotelu kierowcy i obniżyłem go na ile było to możliwe.
Niestety będę musiał z przodu ze 3-4 cm zdjąć bo jest deko za wysoko. Zresetowałem komputery na pokładzie- przestał na zimnym kopcić?... Jutro test drogowy. Przymierzyłem też nowe dywaniki, muszę je pofarbować bo kolorek mi nie podchodzi. Przy okazji dopracowałem bardziej przedni grill i na ciepło wyprofilowałem jego końce- teraz wchodzi idealnie we wnękę. Teraz tydzień na testy i ewentualne poprawki w weekend Potrzebna mi dyskretna cb antena, taka która nie będzie pożądaniem złodzieja i jednocześnie będzie przyzwoita.
Star diagnoza trójmiasto.
Fotele są od https://allegro.pl/oferta/mini-cooper-r5...7896694423
Jak widać są tam kręcone do podłogi, a smart ma stelaże i fotele są znacznie wyżej. Przerobiłem je najdelikatniej jak się dało, bez przerabiania smartowych stelaży. Fotel pasażera nie ma szyny przód tył, jest na max ustawiony w tył. Wszelkie inne regulacje ma sprawne. Ma regulację góra dół i przy okazji nieco się w przód wysuwa. Ma regulację oparcia, jest odchylany i ma regulację oparcia na wysokości nerek. Musiałem szynę wywalić bo byłby za wysoko- w smarcie pasażer siedzi wyżej niż kierowca. Fotel kierowcy jest kompletny, też jest obniżony ale pomimo tego nadal za wysoki. W przyszły weekend będę kombinował żeby to dopracować. Oba fotele są przykręcone na 4 śruby jak fabryczne fotele. Kwestia przesunięcia otworów na stelażu. Nie będę wkraczał w detale, ale mając sprawną wiertarkę i szlifierkę kątową to nie widzę problemu z dopasowaniem. Oba mają airbag, a fotel kierowcy dodatkowo jest grzany. Fotel pasażera niestety grzania nie ma Oba mają kieszenie na duperelki za plecami. Wnętrze powoli się zmienia, to jeszcze nie koniec.
Star diagnoza trójmiasto.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|