Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

modifikator plus

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
modifikator plus
#21
 Szupryk 
No niby ciężko, ale nowy Transporter nie przejedzie tyle km co stara T4, pomijając oczywiście silnik 2.4 diesel Hammer
Tak to jest jak się lata w konkretnej ekipie Very happy
 Odpowiedz
#22
 PKO 
te wszystkie motodoktory to tylko zapychacze ktore sa dobre na jakis czas Suprised a po zajechaniu silnika to juz zaden magik nie dotknie tego silnika Idea
wniosek kosztuje malo wytrzymuje tez niewiele a wykancza motor na amen wiec chyba nie warto Rolleyes
 Odpowiedz
#23
 ŁYSY13 
Kolego a co masz na myśli jak naprawiamy to odpoctaw . To co ma do tego taki płyn . Zobaczymy na trasie do Zeel am See coto wartei jakie mamy spalania.i wszystko w temacie . Wlałem i zobaczymy mam 150ooo nakręcone w CDI
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#24
 PKO 
ja wlalem to do skody 1.8T pomoglo na ok 30tkm a remontu juz nikt nie chcal robic ze wzgledu na obawy o swoje narzedzia Rolleyes
 Odpowiedz
#25
 ŁYSY13 
OK a ile miała jak zmarła nabite cyferek?
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
#26
 Devil 
Darek,
możesz rozwinąć temat skoro przećwiczyłeś do końca.Dobry,zły???etc.
Jakieś spostrzeżenia z autopsji proszę rozwiń .
 Odpowiedz
#27
 PKO 
Cytat:Devil pisał(a)):
Darek,
możesz rozwinąć temat skoro przećwiczyłeś do końca.Dobry,zły???etc.
Jakieś spostrzeżenia z autopsji proszę rozwiń .

kupilem dla mojego znajomego skode octavie 1.8T od turka (znajomy stwierdzil ze mam uprzedzenia rasowe wiec pierwszy i ostatni raz kupilem ) i sie okazalo ze daje paliwo do oleju czyli pierscienie do wymiany . Plan byl taki zeby przed remontem sprawdzic ten cudowny srodek i wymienilismy olej i zapodalismy modyfikator, po przejechaniu ok 1500 km faktycznie nastapila poprawa silnik ciszej pracowal juz paliwa nie bylo w oleju . Po ok dwoch miesiacach skoda zaczela lukac olej na poczatku bylo to ok 1 litra na 1000km a potem kopcenie na bialo niebiesko i oleju brala wiecej niz paliwa wiec remont. I tu pojawil sie problem dlatego ze te preparaty pod wplywem teperatury zostawiaja bardzo trudno usuwalny nagar i nikt tego nie chce sie podjac chyba ze stawka za usluge wedruje mocno do gory , no to bylo by chyba wszystko , dlatego ja trzymam sie od takich cudownych wynalazkow z daleka . Nigdy nie spodkalem sie z przypadkiem dolania takich preparatow do sprawnych silnikow ale na sobie nie bede testowal Wink Hammer
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu