Jakubo ma racje, jak u mnie padł czujnik i nie było w ogóle swiateł stop to wsteczny wchodził idealnie bez hamulca.
mówi mi wewnętrzny głos.. że tu nie chodzi o siłę, nie chodzi o moc...
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Ale jeśli stop nie działa to jest usterka tak ???? jest...
więc trzeba ją wyeliminować, tak ???? TRZEBA... No... a potem zobaczy czy wsteczny dalej nie wejdzie czy może cudownie i niespodziewanie zacznie działać...
Witam piszę do was z zaistniałym ostatnio problemem w moim szkrabku , a mianowicie problem polega na tym ze przy wrzuceniu biegu do przodu bądz do tyłu zaczyna trząść autem i nie chce wrzucic biegu a co do tego wyskakuja 3 kreski , wtedy restartuje komputer kreski znikają i ponownie odpalam auto i znow zaczyna sie drganie jak to by miało w sobie z 500 koni , wrzucam bieg i czasami wejdzie , wtedy jade do przodu i sie nie zatrzymuje poniważ zrzucenie biegu grozi znow pojawieniem się błedu , i ostatniego czasu wjechałem autem na kanał zresetowałem komputer popryskałem WD 40 w dziurę w którą wchodzi ten bolec od akuatora i działało jakis okres czasu ale znów zaczeły się kłopoty które opisałem na samym poczatku . Pozdrawiam
(14.02.2014, 17:41)OCZ123 napisał(a): Witam piszę do was z zaistniałym ostatnio problemem w moim szkrabku , a mianowicie problem polega na tym ze przy wrzuceniu biegu do przodu bądz do tyłu zaczyna trząść autem i nie chce wrzucic biegu a co do tego wyskakuja 3 kreski , wtedy restartuje komputer kreski znikają i ponownie odpalam auto i znow zaczyna sie drganie jak to by miało w sobie z 500 koni , wrzucam bieg i czasami wejdzie , wtedy jade do przodu i sie nie zatrzymuje poniważ zrzucenie biegu grozi znow pojawieniem się błedu , i ostatniego czasu wjechałem autem na kanał zresetowałem komputer popryskałem WD 40 w dziurę w którą wchodzi ten bolec od akuatora i działało jakis okres czasu ale znów zaczeły się kłopoty które opisałem na samym poczatku . Pozdrawiam Podaj przebieg - stan licznika. Jeżeli jest to około 150 tys. kim to najprawdopodobniej czeka Cię wymiana sprzęgła. Chyba że dolegliwość ta pojawiła się nagle, a nie że występowała co jakiś czas od dłuższego już czasu.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Sprzęgło tak nie do końca dla mnie to Aktuator . Dopchnij do sprzęgła a najpierw nasmaruj . Potem strojenie i jak nie pomaga nowy . Samo sprzęgło szarpało by wcześniej przy ruszaniu albo by się ślizgało
Jak masz gdzie sprawdz tam gdzie włazi bolec i dotyka czy nie ma dziury potrafi się wytrzeć w łapie łożyska
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
koledzy mam podobny problem..
Autko jeździło bezawaryjnie, a dziś nagle na skrzyżowaniu w centrum warszawy podczas postoju w korku nie wbiło biegu. nie wiedząc co się stało zepchnąłem auto na bok.w końcu udało mi się wbić bieg i dojechać do domu. problem wystąpił jeszcze kilka razy wciągu dnia. ewidentnie dzieje się to tylko w korku, czyli jak auto porządnie się nagrzeje. ponadto zdarzyło się kilka razy takie mocne szarpnięcie i zgaszenie silnika, jakbym w manualnym trybie wbił bieg i puścił gwałtownie sprzęgło. silnik zgasł mi 2 razy, a na kokpicie pokazały się trzy poziome kreski - migały. Ponadto podczas ruszania zdarza się takie cos, jakby spadały na chwilkę obroty. aktualnie autko jeździ normalnie, nie ma żadnych problemów, ale boje się że jutro może być podobnie. silnik jest po generalnym remoncie 10 000 km temu. sprzęgło się nie ślizga, bo biegi chodzą dobrze i auto ładnie przyspiesza. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|