Jeden zółty (to wiadomo pod radio i 2 przewody czarny i Czerwony.
Czerwony podłączyłem w w plus lampki wstecznego, a co z czarnym? Podpiąłem pod żarówkę (obudowa ale nie mam obrazu? Gdzie ta mase walnąć?
W ustawieniach radia zanzaczyłem minus jako masa (było do wyboru bateria jeszcze)
A może ma ktoś rozpiskę kolorów kabli z tylnego prawego swiatła w 451?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.02.2014, 22:39 przez Kanapa.)
Może to i rada z gatunku "wuja dobrej rady",
ale może spróbuj po prostu gdzieś nawet prowizorycznie złapać masę z karoserii (lub gniazda świateł) żeby tylko zobaczyć czy to na pewno wina masy?
Sprawdź najprostszą kontrolką lub miernikiem czy masz napięcie na przewodach zasilających kamerę, jeżeli jest napięcie to walnięta kamera, możesz ją sprawdzić podpinając pod radio i zasilić bezpośrednio z akumulatora, jak nie działa to masz dwa wyjścia albo podnięta kamera albo radio (wejście AV).
Też miałem problemy z pierwszym uruchomieniem kamery na AVICu. Potem kupiłem kabel od monitornigu - 2x chinch + zasilanie z pasującą wtyczką do kamery i poszło.
Swoją drogą, czy zrezygnowałeś z używania kamery do podglądu tyłów podczas jazdy?
Jestem ofiara losu. Sprawdziłem w domu kamere i kable i wszystko było ok. (Robson dzięki za parę dobrych rad ) Wyszło że problem jest w samym radiu, no i zerknąłem w co podłączyłem kamerę, oczywiście zamiast w Rear Camera Input, podłączyłem w Rear Monitor Output
Już wszysto działa, obraz w dzień cacy a ten kąt 180 stopni super szczegolnie przy wycofywaniu spomiędzy dwóch ciężarówek W nocy obraz też miodzio, kamerka została juz porządnie iładnie zamocowana do podkładki tablicy rejestracyjnej. Oto obraz z kamery. Po zrobieniu tego zdjęcia jeszcze skorygowałem ustawienia i jest bardziej do góry, dzieki temu mam świetny widok na boki przy wycofywaniu.
Makosz, zrezygnowałem z prostego względu, musiałbym podłaczyć wtedy pod stałe zasilanie - niby nie problem bo można pod światło pozycyjne tylne które i tak jest zawsze właczone ale nie wiem jaki by to miało wpływ na żywotnośc kamery.
Nie wiem tylko jak ustawic żeby samoczynnie załączał się obraz bo wrzuceniu wstecznego - teraz przełączam ręcznie na widok z tyłu. Jest taki niebieski kabel w Avicu podpisany rear gear signal ale nie wiem w co go wpiąć.
Obstawiam, że pod ten sam sygnał, który włącza lampki od wstecznego. Ale osobiście miałem ukryte 2 przełączniki: 1 do wyłączania avica (bo nie lubiłem zatrzymywać sie podczas trasy, gdy ten się zwiesił, a czasem poprostu chciałem go wyłączyć, żeby nie szumiał), a drugi do zasilania kamerki.
Miała miec skalę ale... skala wyparowała, niech światłość pilnuje sprzedawcę . Czyli co, Po prosti musze poprowadzić kolejny kabel ze wstecznego pod ten przewód? 12 V nie spali tego ? Co do zawieszania Avica musisz wgrać mój soft. mam najnowszy na wypasie z nowymi mapami
Dziewczyny i chłopaki. Kamera cofania ustawiona na wprost do tyłu to totalny bezsens, nie daje żadnego poglądu na akcje poza tym że widać to samo co przez tylną szybę Sens kamera ma tylko jak pokazuje asfalt czyli co najmniej pochylenie od poziomu o 60 stopni. Dzisiaj modyfikacja ustawień będzie Dobrze że mam kilka podkłądek smartklubowych - będzie co ciąć To tyle po porannym cofaniu w trudnych warunkach
No i po zniszczeniu 3 podkładek smartklubowych osiągnąłem sukces na podkładce z BMG Niestety smartklubowe mają jakiś cholerny rant u góry. Wycinanie za każdym razem łamało ramkę, poza tym śruby przechodziły na wylot i utrudniały instalacje tablicy. Podkładki z BMG mają bardzo szeroki rant i płaski a nawet skośny w kierunku który mnie urządza. A śruby wychodzą na tyłach tablicy więc nie utrudniają instalacji. Wygląda to tak