Po wstawieniu licznika z BC musiałem wstawić manetkę do jego sterowania. Jako, że dostępną miałem tylko z Cabrio (czyli bez sterowania tylną wycieraczką i spryskiwaczem) a sam posiadam tylną wycieraczkę i spryskiwacz, trzeba było coś wymyślić, bo jednak z czasem brakowało mi tego sterowania. Robimy tak:
1. Rozkładamy obudowę manetki ORI oraz Cabrio - podważamy delikatnie wszystkie zatrzaski obudowy dookoła i rozkładamy ją ostrożnie, bo ze środka mogą wypaść elementy.
2. Manetki obudowy mają takie same, włącznie z prowadzeniem ścieżek elektrycznych i PIN-ów wyjściowych. Różnica polega tylko na elemencie mocującym manetkę do obudowy, w którym to manetka wykonuje swoją pracę (zdjęcie poniżej: z lewej strony element z manetki ORI z prawej element z manetki Cabrio) - które również rozbieramy poprzez obustronne podważenie miejsc kotwiczenia (wysuwając rączkę z elementu mocującego). Z zewnątrz elementy mocujące obu manetek wyglądają identycznie, ale .......
wewnątrz manetka Cabrio posiada blokadę (zaznaczoną na zdjęciu)
natomiast manetka ORI .............. NIE
3. Następnie rączkę z manetki Cabrio wkładamy do elementu mocującego do momentu, aż zatrzaśnie się w miejscach kotwiczenia i po kolei składamy całość, zwracając uwagę na prawidłowe złożenie pozostałych elementów roboczych.
Drugą również składamy analogicznie
4. Po zatrzaśnięciu obudowy zewnętrznej manetki sprawdzamy poprawność jej działania, jeżeli jest OK to podłączamy i montujemy w miejscu przeznaczenia i cieszymy się działającą wycieraczką tylną oraz spryskiwaczem
1. Rozkładamy obudowę manetki ORI oraz Cabrio - podważamy delikatnie wszystkie zatrzaski obudowy dookoła i rozkładamy ją ostrożnie, bo ze środka mogą wypaść elementy.
2. Manetki obudowy mają takie same, włącznie z prowadzeniem ścieżek elektrycznych i PIN-ów wyjściowych. Różnica polega tylko na elemencie mocującym manetkę do obudowy, w którym to manetka wykonuje swoją pracę (zdjęcie poniżej: z lewej strony element z manetki ORI z prawej element z manetki Cabrio) - które również rozbieramy poprzez obustronne podważenie miejsc kotwiczenia (wysuwając rączkę z elementu mocującego). Z zewnątrz elementy mocujące obu manetek wyglądają identycznie, ale .......
wewnątrz manetka Cabrio posiada blokadę (zaznaczoną na zdjęciu)
natomiast manetka ORI .............. NIE
3. Następnie rączkę z manetki Cabrio wkładamy do elementu mocującego do momentu, aż zatrzaśnie się w miejscach kotwiczenia i po kolei składamy całość, zwracając uwagę na prawidłowe złożenie pozostałych elementów roboczych.
Drugą również składamy analogicznie
4. Po zatrzaśnięciu obudowy zewnętrznej manetki sprawdzamy poprawność jej działania, jeżeli jest OK to podłączamy i montujemy w miejscu przeznaczenia i cieszymy się działającą wycieraczką tylną oraz spryskiwaczem
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)