W 451 system ABS jest zintegrowany z skrzynia biegow! czyli - czujnik polozenia biegu, silownik i silnik zmiany biegow. Pekniety tylny pierscien ABS, caly samochod wariuje! skrzynia biegow - podzespoly skrzynki nie wiedza ile jedziesz km/h, zgrzytaja biegi, najczesciej z 2 na 3, lub z 4 na 3, potrafi wywalic dwa klucze serwisowe na liczniku i zablokowac biegi parzyste lub nieparzyste. Pierscien ABS skleilem i jak reka odjal ps. zapala sie trojkat + ABS i czasem kontrolka hamulca recznego po przekroczeniu 80 km/h. mnie w 451, oba pierscienie padly po 5 - ciu latach - jakies 200tys. km.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[451] ABS to zakala tego samochodu
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
[451] ABS to zakala tego samochodu
|
Groszowa jak groszowa, około 100 za szt. Główny problem polega na tym że czasami bardzo ciężko wcisnąć. Klejenie jest znacznie łatwiejsze, potrzeba dużego cybantu i dobrego kleju typu Bizon czy inny dwuskładnikowy. Dokładnie czyścisz powierzchnię półosi i pierścień od wewnątrz, smarujesz klejem i zaciskasz cybantem. Rano zdejmujesz cybant i montujesz wszystko do kupy. pozdrawiam. L
Lolek - motoparalotniarz
Marcin, nie czekalem na przesylke, nie chodzi o kase. W aso nie kupisz pierscionka tylko cala Półoś. ps. Lolek, iles lat temu skleilem pierscionek na zwyklej szpachli, po godzinie sciagasz cybant i gitara, ale najlepszy jest chyba distal, ten szybkoschnacy. i jeszcze jedno do Lolka, miales moze awarie pedalu gazu? w pasion czasem mi swiruje potencjometr, rozebrac i wyczyscic? czy kupic nowke? z gory dzieki za odpowiedz.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[451] Problem z otwarciem samochodu | maciekm | 4 | 2.863 |
26.05.2015, 11:17 Ostatni post: D1-Pati |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości