Hey, Hi, Hello
MODEL: FourTwo 451, rok produkcji: 2011r
SILNIK: 998cm3 + Turbo 84KM
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria
ZAWIESZENIE: Amor seria + Springi H&R (przód -15mm, tył - 35mm)
UKŁAD HAMULCOWY: seria
KOŁA: Schmidt Space 17x7,5 / 17x8,5
AUDIO: JVC KW-AVX840 + Wmzachol 2 kanałowy + 2 drożne Hifonics Zeus
BODY KIT: Brabus Performance (dopina przednia, dopina tylna, progi, ledy, tlumik + wszelkie emblematy Brabusa)
WNĘTRZE: Elementy plastikowe pryśnięte na biało
PLANY:
Outside:
Zmiana lamp na czarne od wersji brabus + LED Cree zarowki H7, pryśniecie felg na śnieżno bialy color. Zmiana kompletnego oświetlenie na LED Cree 5000k (wnętrze, rejestracja, przednie światła), Oklejenie lusterek na czarno. Remap silnika na wersje Brabusa 102KM. Zmiana filtra na K&N. Zmiana układu hamulcowego inne tarcze i mocniejsze klocki na przodzie. Zmiana oleju na Motul powered by Brabus zmiana świec na NGK.
Inside:
Zmiana podpięcia głośników z przodu na wpięcie ich w jednostne sterujacą JVC, podpięcie pod wzmachol nowej zabudowy z głośnikiem 200mm lub 250mm Rockford Fosgate. Obszycie deski czarna skóra z bialym przeszyciem oraz foteli w czarnej skórze z białymi lamelami bądz przeszyciem. Wytłumienie wnętrza...
Narzie tyle i w temacie.
Tak Bajbus wygladal zanim dopadlo go choroba zwana modzeniem
Reszta fot po modach jak auto wyjedzie z warsztatu bo narazie zapuszcza tam korzenie, bo pozbylem sie Pulsowego pakietu i czekam na pomalowanie Bajbusowego pakierioru oraz zrobienia wszelkich wymaganych akcji serwisowych jak oleje i filtry
ps. nie ma to jak kupic auto i na 2gi dzien wjechac nim na warsztat i zmieniac juz wszystko zanim sie zacznie jezdzic to juz jest choroba!!
MODEL: FourTwo 451, rok produkcji: 2011r
SILNIK: 998cm3 + Turbo 84KM
UKŁAD DOLOTOWY: Seria
UKŁAD WYDECHOWY: Seria
UKŁAD NAPĘDOWY: Seria
ZAWIESZENIE: Amor seria + Springi H&R (przód -15mm, tył - 35mm)
UKŁAD HAMULCOWY: seria
KOŁA: Schmidt Space 17x7,5 / 17x8,5
AUDIO: JVC KW-AVX840 + Wmzachol 2 kanałowy + 2 drożne Hifonics Zeus
BODY KIT: Brabus Performance (dopina przednia, dopina tylna, progi, ledy, tlumik + wszelkie emblematy Brabusa)
WNĘTRZE: Elementy plastikowe pryśnięte na biało
PLANY:
Outside:
Zmiana lamp na czarne od wersji brabus + LED Cree zarowki H7, pryśniecie felg na śnieżno bialy color. Zmiana kompletnego oświetlenie na LED Cree 5000k (wnętrze, rejestracja, przednie światła), Oklejenie lusterek na czarno. Remap silnika na wersje Brabusa 102KM. Zmiana filtra na K&N. Zmiana układu hamulcowego inne tarcze i mocniejsze klocki na przodzie. Zmiana oleju na Motul powered by Brabus zmiana świec na NGK.
Inside:
Zmiana podpięcia głośników z przodu na wpięcie ich w jednostne sterujacą JVC, podpięcie pod wzmachol nowej zabudowy z głośnikiem 200mm lub 250mm Rockford Fosgate. Obszycie deski czarna skóra z bialym przeszyciem oraz foteli w czarnej skórze z białymi lamelami bądz przeszyciem. Wytłumienie wnętrza...
Narzie tyle i w temacie.
Tak Bajbus wygladal zanim dopadlo go choroba zwana modzeniem
Reszta fot po modach jak auto wyjedzie z warsztatu bo narazie zapuszcza tam korzenie, bo pozbylem sie Pulsowego pakietu i czekam na pomalowanie Bajbusowego pakierioru oraz zrobienia wszelkich wymaganych akcji serwisowych jak oleje i filtry
ps. nie ma to jak kupic auto i na 2gi dzien wjechac nim na warsztat i zmieniac juz wszystko zanim sie zacznie jezdzic to juz jest choroba!!
451 Turbo White iBRABUS
Shat Up And Drive...
Shat Up And Drive...