paliwo - Pb
[b]ccm - /999/
[b]rocznik - 2011
[b]problem -
Sytuacja ma miejsce drugi raz. Podczas manewrowania na parkingu nagle wskaźnik biegu zaczyna migać + pojawia się wskaźnik serwisowy duży i mały kluczyk, przy czym mały miga. Biegi zmieniają sie bez problemów do przodu do tylu, itd. Tylko zawsze aktualnie wybrany bieg miga. Ostatnio przeszło samo po zgaszeniu i odpaleniu auta po godzinie. Ktoś wie co to może być? Sprzęgło zostało wymienione w SC Berlin w styczniu. W poniedziałek jadę do Sc Poznań, żeby podpiąć pod kompa, tylko pytanie co to może być? Może ktoś wie? Problem wydaję się być sprawą elektroniki, software aniżeli skrzyni biegów bo ta zmienia płynnie.
Maciej wiedz gdzies na kanal i sprawdz tylne pierscienie abs, u mnie sie tak dzialo przy peknietym pierscieniu + zanik biegow parzystych lub nieparzystych. Moga tez byc mocno skorodowane (brak pol zeba), i skrzynia ,,glupieje,,. Mysle ze u Ciebie bedzie to drugie, bo przy peknietym pierscionku, wlacza sie kontrolka abs po przekroczeniu 80km/h. ps. Nie musisz czekac godzine, wystarczy wylaczyc samochod i poczekac na zgasniecie licznika. Byc moze sie myle i Koledzy powyzej maja racje ze niektore tak maja u mnie jeszcze dodatkowo zgrzytlo w skrzyni przy zmianie z 4 na 3 lub odwrotnie. Po sklejeniu pierscienia jak reka odjal.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.08.2015, 08:32 przez Loginek.)
(07.08.2015, 20:41)mackop1983 napisał(a): paliwo - Pb
[b]ccm - /999/
[b]rocznik - 2011
[b]problem -
Sytuacja ma miejsce drugi raz. Podczas manewrowania na parkingu nagle wskaźnik biegu zaczyna migać + pojawia się wskaźnik serwisowy duży i mały kluczyk, przy czym mały miga. Biegi zmieniają sie bez problemów do przodu do tylu, itd. Tylko zawsze aktualnie wybrany bieg miga. Ostatnio przeszło samo po zgaszeniu i odpaleniu auta po godzinie. Ktoś wie co to może być? Sprzęgło zostało wymienione w SC Berlin w styczniu. W poniedziałek jadę do Sc Poznań, żeby podpiąć pod kompa, tylko pytanie co to może być? Może ktoś wie? Problem wydaję się być sprawą elektroniki, software aniżeli skrzyni biegów bo ta zmienia płynnie.
Skrzynie automatyczne chyba tak mają.
Mam Citroena c3 pluriela z automatyczną skrzynią, i też wariuje jak się nagrzeje.
Czytałem na jakimś forum że ten typ tak ma, i w korkach potrafi rozłączyć skrzynię, aż do ostygnięcia, o czym już się nie raz przekonałem.
(10.08.2015, 10:21)spysiu92 napisał(a): Tyle, ze w smarcie skrzynia nie jest typowym automatem
Jest prawie identyczna jak w c3, też nie automat, a automat.
mam smarta i mam c3, smart półautomat, a c3 pełen automat, dodatkowo z łopatkami do zmiany biegów takimi samymi jak w smarcie.
pogodze Was, obie skrzynie sa manualne, wspomagane silownikami. Macie tutaj schemat jak to dziala i skad ida inormacje, miedzy innymi jest zaznaczony sterownik ABS, ktory najbardziej zakloca prace skrzynki przy uwalonym pierscieniu ABS.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10.08.2015, 20:06 przez Loginek.)