Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

[454] 454 Wahacz, wahacze, końcowki, łaczniki - różnice pomiędzy modelami i rocznikami

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
[454] 454 Wahacz, wahacze, końcowki, łaczniki - różnice pomiędzy modelami i rocznikami
#11
 Kanapa 
Colt VI wahacz = Forfour. Jak chcesz używkę to na mapie serwisów masz gościa z Wronek.
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
#12
 kacper.diablo 
kupować używaną gumową część to chyba nie jest najlepszy pomysł, myślę o jakimś zamienniku najprędzej
 Odpowiedz
#13
 Gizbern 
Nie lepiej wymienić cały wahacz
 Odpowiedz
#14
 kacper.diablo 
a ma ktoś może poliuretanowe, bo znalazłem z polecenia firmę która mi to zrobi wychodzi nawet taniej niż gumowe bo do naszych smarcików są dziwnie drogie.
A opinie na temat poliuretanów są bardzo skraje z jednej strony ludzie strasznie chwalą a z drugiej bardzo odradzają i już sam nie wiem co robić
 Odpowiedz
#15
 obwd-crash 
Jako element do zawieszenia kół nie jest to najgorsze rozwiązanie, powinno być znacznie trwalsze i nieznacznie twardsze-sprężyste.
Pytanie czy warto jeżeli przebieg na oryginalnym - gumowym elemencie powinien wynieść ponad 100kkm, nie znając z osobistego doświadczenia zachowania poliuretanów.
Jeżeli chodzi o zamiennik do poduszek w zawieszeniu zespołu napędowego /silnika ze skrzynią biegów/ w F2 450 cdi, jestem po krótkim użytkowaniu elementu regenerowanego poliuretanem, miało być pod względem twardości jak w oryginale, a wyszło tak, że po 2 dniach miałem dosyć, po tygodniu już było lepiej, po 2 tygodniach wymieniłem poduszkę na oryginał, a poliuretan przerobiłem (wykonując w nim dodatkowe otwory by zmniejszyć twardość/sprężystość elementu) i odłożyłem na półkę - pewnie będzie okazja sprawdzić efekt za jakieś 60÷70kkm,
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
[Obrazek: icon1.png]
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!  Evil or very mad 
 Odpowiedz
#16
 kacper.diablo 
Z tego co się orientowałem to na plus jest wytrzymałośc bezkonkurencyjna a na minus, że może być głośniejsza i w ostateczności może spowodować pęknięcie wahacza.

Edit
Proszę zaczynaj zdanie od dużej litery i kończ kropką. Mam wrażenie że coś mi uciekło kiedy czytam twoje posty.

Trwałość bezkonkurencyjna ale reszta elementów szybciej się zużywa.
W UK to sobie wstawiają w F4 ale na wyścigi torowe.
Kup lepiej kompletne wahacze Mooga.
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu