Bo to wskazanie ciśnienia doładowania, a nie oleju, olej wskazuje cyfrowo. Promyk ja leję od zawsze Mobil 1 5W50. Silnik cdi na postoju powinien rozkręcić się max do 3000 obr/min, takie zabezpieczenie programowe żeby nie "przekręcić" silnika nie obciążonego na postoju
Skoro już miałem zdjęte osłony z pod auta to trochę go zabezpieczyłem przed zimą w newralgicznych miejscach co by go nie żarło
Kilku pomocników i lecimy
Tylnemu wózkowi też się trochę dostało (hammeritem z pedzla).
Przed - po wstępnym odrdzewieniu:
Po:
Osłony umyte z błota czekają na nowe spinki:
Zmiana pasków i regulacja z przeglądem tylnej osi . Po 42 000 km wszystko ok Marek sprawdził .
Kontrola poduszki silnika a wcześniej wymiana oleju w silniku osobiście zrobione .
Olej Valvoline SYN power 5W-40 i filtr . Dzięki Juniorek za zakup oleju w dobrej cenie
Mycie filtra K&N i zmiana filtra kabiny .
Robota
Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
ŁYSY13 451.CabrioVmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.08.2014, 19:32 przez ŁYSY13.)
Piotruś, auto masz świeże, a korniki już się zalęgły ? - ostatnie zdjęcie - czy tylko tak mi się wydaje, a jeżeli faktycznie rdza, to producenci aut coraz bardziej schodzą na psy ... z jakością materiałów i wykonania.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22.08.2014, 20:01 przez obwd-crash.)
Wymiana:
- amortyzatorów tył - obecnie Bilstein BNE-6797 (nie wiem kiedy jakie było poprzednio - brak oznaczeń jak i kiedy poprzednie były założone, ja przejechałem na nich od zakupu auta ponad 105kkm, prawy zaczął się mocno pocić),
- miski olejowej silnika, "kwitła" na potęgę - korniki rządziły, nowa z korkiem spustowym i magnesem neodymowym w korku,
- rolki napinającej paska klinowego napędu osprzętu,
- uszczelniacza wału korbowego z przodu silnika (poprzednio wymieniony 95kkm wcześniej wraz z uszczelniaczem na tyle silnika, a obecnie nagle z dnia na dzień zaczął puszczać olej aż zostawiał kleksy na postoju),
- olej i filtr w silniku,
- mycie i oliwienie filtra powietrza K&N
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
To i ja !
Nowy olejek motul 300v 0w40 przestawilem sie z mobila, zobaczymy jak sie bedzie spisywac.
Naprawa pompy IC pacjent bedzie zyc marek wymienil i powinno byc znow full doladowanie