I akcja serwisowa zakończona z przygodami.
W dniu wczorajszym otrzymałem list od Mercedes-Benz z opisem akcji serwisowej 1391035 i zaproszenie do serwisu.
Wybrałem serwis Auto Idea Łomianki.
Przyjechałem do Łomianek tuż przed 17 tak, aby jeszcze po serwisie zrobić zakupy po sąsiedzku w auchan.
Prace serwisowe rozpoczęte bardzo szybko.
Kawka, herbata, własny słodki prowiant i przeglądanie forum smarta.
Prace postępują i tu pierwszy zonk, bo okazuje się że mam uszkodzoną kostkę od czujnika ciśnienia oleju, która nie została wymieniona przy awarii paska (dwa razy pasek zerwany przy 16066 i 42090 km) i wkręconą inną śrubę mocowania przedniej belki silnika.
Robota leci dalej, krótka przerwa dla pracownika i kolejne elementy zdemontowane.
W trakcie prac wyszło, że miałem już pękniętą ośkę/śrubę , która podlegała właśnie wymianie na nową.
Prace zbliżają się ku końcowi i jest problem z ponownym przykręceniem belki na nową fabryczną śrubę.
Czas leci i jedyna szybka metoda naprawcza to zmiana średnicy otworu i śruby z 12 na 14 oczywiście z gwintowaniem .
Kolejna herbatka, telefon do domu.
W tym czasie salon i serwis powoli pustoszeje. Pojawia się obsługa sprzątająca, część pracowników szykuje się do domu.
Na posterunku czuwa pan Dariusz Kaczmarek i jego pracownik który opiekuję się moim smarcikiem.
Udało się, belka przykręcona, można składać resztę, pamiętając o uszkodzonej kostce.
Minęła 21.00 salon i serwis zamknięty, a ja widzę postępy prac przy aucie. Jeszcze trochę czasu i bedzie smarcik stał na kołach.
Zbliża się 22, SMART jest gotowy, a ja zadowolony opuszczam SERWIS AUTOIDEA ŁOMIANKI.
Będę musiał ponownie przyjechać na wymianę kostki do czujnika która została naprawiona tymczasowo.
Wielkie podziękowania dla pracownika serwisu i pana Darka za naprawę autka.
Dla informacji podaję, że smarcik zbliża się do czwartych urodzin z przebiegiem 60584km. Do tej pory był pod opieką serwisu Smart/Mercedes Serwis Warszawa-Włochy, ul. Gottlieba Daimlera 1 i wszystkie naprawy były tam realizowane.
W dniu wczorajszym otrzymałem list od Mercedes-Benz z opisem akcji serwisowej 1391035 i zaproszenie do serwisu.
Wybrałem serwis Auto Idea Łomianki.
Przyjechałem do Łomianek tuż przed 17 tak, aby jeszcze po serwisie zrobić zakupy po sąsiedzku w auchan.
Prace serwisowe rozpoczęte bardzo szybko.
Kawka, herbata, własny słodki prowiant i przeglądanie forum smarta.
Prace postępują i tu pierwszy zonk, bo okazuje się że mam uszkodzoną kostkę od czujnika ciśnienia oleju, która nie została wymieniona przy awarii paska (dwa razy pasek zerwany przy 16066 i 42090 km) i wkręconą inną śrubę mocowania przedniej belki silnika.
Robota leci dalej, krótka przerwa dla pracownika i kolejne elementy zdemontowane.
W trakcie prac wyszło, że miałem już pękniętą ośkę/śrubę , która podlegała właśnie wymianie na nową.
Prace zbliżają się ku końcowi i jest problem z ponownym przykręceniem belki na nową fabryczną śrubę.
Czas leci i jedyna szybka metoda naprawcza to zmiana średnicy otworu i śruby z 12 na 14 oczywiście z gwintowaniem .
Kolejna herbatka, telefon do domu.
W tym czasie salon i serwis powoli pustoszeje. Pojawia się obsługa sprzątająca, część pracowników szykuje się do domu.
Na posterunku czuwa pan Dariusz Kaczmarek i jego pracownik który opiekuję się moim smarcikiem.
Udało się, belka przykręcona, można składać resztę, pamiętając o uszkodzonej kostce.
Minęła 21.00 salon i serwis zamknięty, a ja widzę postępy prac przy aucie. Jeszcze trochę czasu i bedzie smarcik stał na kołach.
Zbliża się 22, SMART jest gotowy, a ja zadowolony opuszczam SERWIS AUTOIDEA ŁOMIANKI.
Będę musiał ponownie przyjechać na wymianę kostki do czujnika która została naprawiona tymczasowo.
Wielkie podziękowania dla pracownika serwisu i pana Darka za naprawę autka.
Dla informacji podaję, że smarcik zbliża się do czwartych urodzin z przebiegiem 60584km. Do tej pory był pod opieką serwisu Smart/Mercedes Serwis Warszawa-Włochy, ul. Gottlieba Daimlera 1 i wszystkie naprawy były tam realizowane.