Super teraz widać gdzie jest
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim smarcie ?
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Smart dziś otrzymał:
- nowe sprzęgło, - nowe poduszki silnika, - nowe świece, - wywalony egr iii kilka innych drobnostek, teraz jeździ jak szalony
@ Karolinkaa120 Gratuluję, zazdroszczę wielce!
Ja dziś kilka drobnostek zrobiłem w nabytku -przesmarowany krzyżak pod kierownicą, -rygle i klamki -wymieniłem sprężyny gazowe w klapie Ponadto odebrałem podstawę filtra z chłodnicą oleju i kupiłem olej
W F2 450 przedlift naprawiłem opornicę regulacji nawiewu kabiny.
Patent producenta jest nieziemski, zamiast np. termistora, styki przy wtyczce i przy drucie oporowym połączone są lutem (cyna ?) średnicy 1,5mm długości około 5mm. Jak są za duże opory przepływu - opornica nie jest właściwie chłodzona - to za wysoka temperatura topi lut i nawiew działa tylko na najwyższych obrotach, nie działa 1 i 2 jego bieg. Naprawy dokonałem metodą producenta, tylko że lutem z kalafonią w środku Ponieważ ewentualna naprawa na drodze, np. drucikiem zajmie nie więcej jak 1 minutę (z demontażem i montażem opornicy), zatem zobaczę czy mój lut jest tak samo dobry jak oryginalny.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!! (03.12.2015, 17:00)LAZY. napisał(a): Użyj cyny bezołowiowej, topi się ona w wyższej temperaturze. Taką miałem i użyłem, jak rozwiązanie padnie to będę się zastanawiał jak to zrobić lepiej, chyba że spotkam kogoś kto ma taką cynę i wezmę od niego pręcik kilkanaście mm długości (by było też na ewentualny zapas).
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!! (04.12.2015, 12:43)LAZY. napisał(a): Ewentualnie polutować srebrem to już na bank nie puści. Adam, no Ciebie o dyletanctwo nie podejrzewam, ale żart niezły. Dla potomnych to jest zabezpieczenie termiczne dmuchawy żeby jej silnik się nie spalił. Gdy dmuchawa dmucha chłodzi zarazem opornicę, dlatego tak wymyślili, że po nagrzaniu się drutu oporowego, niechłodzonego przepływem powietrza pchanego dmuchawą, a tym samym i tego pręcika do temperatury około 200°C ma się stopić, a nie przepalić zwoje opornicy lub spowodować mały albo duży pożar. Byłem na hamowni z autem żony F2 450 cdi cabrio 2005, wynik poniżej jest to auto jak wyszło z fabryki, bez jakichkolwiek modyfikacji w dolocie lub ingerencji w oprogramowanie. [img][/img] Kolejny pomiar będzie po wywaleniu egr by Łysy13, a pierwszy krok już po powyższym pomiarze uczyniłem - założyłem emulator egr. Obecnie szukam rurki 42mm średnicy.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!! |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Dzisiaj mija dokładnie rok, jak zostałem | Boss | 11 | 10.165 |
03.11.2008, 21:47 Ostatni post: Boss |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości