Temperature w dolocie poda tylko komp, to nie jest temperatura zasysanego powietrza. Sprawdz ile pompuje turbina, to wiele powie.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim smarcie ?
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(08.06.2014, 21:27)krzyss napisał(a): Temperature w dolocie poda tylko komp, to nie jest temperatura zasysanego powietrza. Sprawdz ile pompuje turbina, to wiele powie. Tak też własnie zamierzam zrobić. Wskaźnik podłączę na dniach, a jutro daje auto w celu wymiany tego wydechu,może on jest poza nieszczelnością (niedużą) wypalony w środku i przytyka się.... zobaczymy. PS. czy ktoś wie jaki opornik należy założyć żeby oszukać sondę lambda?? Tak żeby w ogólę wywalić ją z wydechu?
Do czegoś takiego nie oporni tylko emulator który poda sinusoide od 1v do 0v i tak na zmianę. Ale nie rób tego bo efekt będzie nijaki a łatwo możesz popsuć auto.Moc mała ale ten niut to mnie powalił bardzo mała wartość jak dla mnie mało ciśnienia może upustowy otwarty zapieklo się albo nie szczelność w dolocie
Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Ogółem wszystkie te wartości to jakieś dno...wydech wywaliłem juz ale nie odczułem różnicy wiec musze dalej dążyć temat. Jutro może wskaźnik doładowania podłącze to coś więcej mi powie....
Ogólnie w każdym z moich 126p miałem dużoooo większą moc a momentu mniej więcej dwa razy tyle... Dramat
może nie "dzisiaj", ale się napracowałem...
przed: po: Bitumiczna mata wygłuszająca - bo wkurzał mnie dźwięk "kosiarki" za plecami ... Teraz jest znacznie ciszej, a silnik "mruczy" jak by był jakiś większy . Przed: uszczelnione małe okienka silikonem. Wyjęta i wysuszona wykładzina, przy pedałach zaczął łuszczyć się lakier - wyczyściłem , zabezpieczyłem... potem mata ... i składanie ... (12.06.2014, 20:52)wroneq napisał(a): Profi robota, ile czasu zajęła Ci całość ?... hhhmmm 7 godzin ? - najtrudniej z wyjęciem wykładziny (pierwszy raz) - bo np trzeba wykręcić pedał gazu... Potem trzeba to ponaciągać, żeby ręczny wyszedł itd... Potem zabawa z matą, ale to takie puzle (miałem chęć kłaść matę na instalację, ale olśniło mnie, że jak cokolwiek się stanie, będę miał problem - więc troszkę więcej pracy, ale warto było.) Powiem tak - jest znacznie ciszej i warto było się napracować.
No, no... a ważyłeś auto przed oklejeniem i po , ciekawe ile waży to wygłuszenie ?
Cabrio 451 Ultimate RS LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Dzisiaj mija dokładnie rok, jak zostałem | Boss | 11 | 10.263 |
03.11.2008, 21:47 Ostatni post: Boss |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości