Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Hamownia

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Hamownia
 Jarecki 
Przed każdym pomiarem kalibracja sprzętu pod konkretne auto. Wygląda na to że pomiar był ok. Nie wiemy czy smart nie zawyża moc podając ją przy sprzedaży aut. Trzeba by było sprawdzić auto z seryjnym programem. No i wiadomym jest to że konie uciekają z biegiem lat/przebiegu. Sprawdzimy czy wyniki potwierdzi inna hamownia, jeżeli tak, to będziemy szukać zagubionych koni.
 Odpowiedz
 damiano.o 
Właśnie o tą kalibrację chodzi i zapodanie właściwych danych. Pomiar zawsze będzie wyglądał, że był OK, jeżeli rozpoczął się a później zakończył (bez przeszkód) - dając jakiś wynikSmile A bez hamowni wiadomym jest, że z biegiem lat/km konie uciekają, ale tyle? Przecież to nie są zajechane silnikiConfused Hamownia do zmiany, pomiary do poprawkiRazz Z ciekawości poszukam hamowni u siebie i sprawdzę swoje konie. Chociaż porównanie z Waszymi nie będzie miało sensu, bo będą różne parametry pomiaru no i przede wszystkim wysokość ......... około 400 mnpm - to znacząco osłabi mój pomiarSad
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz
 Jarecki 
Ale warto sprawdzic, to poszukaj jakiejś hamowni u siebie, zawsze dodatkowy pomiar będzie jakimś odniesieniem. Przydało by się też sprawdzić jakiś smart bez programu. Jak się ma seria.
 Odpowiedz
 frygi 
A to moje wyniki
[Obrazek: db7c748cf34a63a369b0be520c93907d.jpg][Obrazek: 2736409f5a1512308c9a34c6d00fe3aa.jpg]
Drugi pomiar trochę lepiej
[Obrazek: e491ec3fd78b4f92c7b67d60a6dde737.jpg][Obrazek: 8b86411cfaeca789e81e29e854c28626.jpg]

Jeśli pomiar na innej hamowni będzie podobny to będzie oznaczało że obiecanki RS trochę się rozjechały
Carlsson Cabrio by FrygiCool Evil or very mad
 Odpowiedz
 Kanapa 
Wink)) RS jak zwykle obiecuje.
Ja zawsze robie pomiar przed i po większym mordowaniu.
Zawsze ta sama hamowania.
Smile

Red - pochwał sie przy okazji ile ci wyskoczyło?
Forfour 2005r [Obrazek: 585647.png] i 451 LET,  ex 450 0,6/454 1,5

Ktoś musi tu być marudą  Rolleyes więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
 Odpowiedz
 krzyss 
No a nie mowilem... Niemcy obiecuja ale nie ma wynikow na papierze. Choc to nie zawsze istotne bo wazniejsze co sie czuje pod noga, tylko nie mozna slepo patrzec na to co obiecuja.
A nie bylo z wami zadnego 1.0 turbo ? Jarecki ile mialo twoje CDI ?
Mimo to smierdzi mi ta wasza hamownia troche, podczas pomiaru byl komp od hamowni wpiety w OBD ?
Proponuje next time organizacje hamowania w UNITRONIC w zabkach, tyle ze ja u siebie sie spodziewam na razie spadku mocy, bo nie jest tak jak bylo wczesniej przed grzebaniem w kompie...
 Odpowiedz
 ŁYSY13 
To co RS daje papier i nic nie zrobił. Ale Smart zapierrrr i dynamika jest

Łysy13
ŁYSY13    451. Cabrio  Vmx 200 km emeryt  SAMOTNY WILK
                  
 Odpowiedz
 frygi 
W turbo mikemasa wyskoczyło coś koło 104 kucy Ale to pewnie miki sam pomiary wrzuci
Carlsson Cabrio by FrygiCool Evil or very mad
 Odpowiedz
 mikemas 
Nie jestem znawcą tematu...
Wybraliśmy hamownię obciążeniową, sprzęt popularny w PL czyli MAHA LPS 3000, mający opinię najbardziej miarodajnego.
Firma jak i diagnosta doświadczony.
Pewnie na hamowni inercyjnej będziemy mieli te swoje stracone 10HP Smile
Jeżeli mamy wątpliwości co do pomiaru to ten sam sprzęt jest w proponowanym przez krzyss' ia Unitronic w Ząbkach
 Odpowiedz
 damiano.o 
To co krzyss pisze, trzeba znaleźć hamownię, która umożliwia wpięcie się do OBD podczas prowadzenia pomiaru w celu zaciągania odczytów i parametrów. Tu jest to fajnie opisana cała procedura (co prawda chodzi o badanie na LPG, ale ważna jest zasada) http://webcache.googleusercontent.com/se...clnk&gl=pl
Badanie na silniku turbo bez właściwego obciążenia zawsze będzie obarczone dużym błędem Sad
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości



Menu