z ciekawości, ile dostałeś?
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[450][451][452] Uszkodzone turbo w wyniku minimalnej kolizji
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Tu panie Arturze masz częściową odpowiedź na wiecznie nurtujące pytanie " dlaczego tak drogo przy płaceniu składkek ubezpieczeniowych? "
Jeśli już popęłniłeś tego typu "oszustwo" to nie jest zbyt mądrym pisać o tym na forum , ubezpieczyciele też tu zaglądają.
Cabrio 451 Ultimate RS LINK do poprzedniego wcielenia>>> http://smartklub.pl/t-robsonwawa-smart-e...pasa--4476
Piotrze,
przykro mi bardzo z powodu tej historii. Wiem, jak bardzo dbasz o auto i życzę bezproblemowej eksploatacji 4 ever. Co do ubezpieczenia, to nie pisałem o dodawaniu czegoś od siebie przed oględzinami. W mojego stojącego Smarta przy prędkości ok.40km/h wjechał Ził 131, który następnie wbił się 30cm w VW Transportera T4 (tak, żeby lepiej zobrazować siłę uderzenia). Centralnie w zderzak Smara trafiło koło Ziła. Belka nie nosiła śladów wygięcia. Gdyby nie ta przykra dla mnie sytuacja, pewnie nie miałbym obiekcji co do Twojej oceny. Cieszę się, że mnie poinformowałeś o stanie swojej turbiny, ale skoro zaraz po tym komunikacie się rozłączyłeś, to jaki był Twój motyw i czego ode mnie oczekiwałeś? Nie pytam, ile przebiegu miałą Twoja turbina, co się działo od marca do lipca, ani o inne szczegóły. Co się stało, to się nie odstanie. Ale opinia rzeczoznawcy samochodowego, którego pytałem o ocenę sprawy byłą skrajnie różna od przedstawionej przez Ciebie na forum. Wiecej przemyśleń w tym temacie nie mam. Nie chcę tu rozpoczynać dyskusji, która zaprowadzi nas do nikąd. Generalnie jesteś ok człowiek i Cie szanuję, mimo wszystko. Pociesz się, że Ty masz nową turbinę i kolejne kilkaset tys. do przejechania bez jej ruszania, a ja pomimo sporych inwestycji w Smarta, nie mogę nim wyjechać za bramę. Szerokości!
Pzdr.
Kolego turbo jak dbane i nie cieknie to zrobisz 400 000 km A moje takie było PKO ma 250 000 km i jest ok . Niewiem jakie miałeś ślady wystarczy że jadąc do Poznznia po banie mieliśmy czasem 160 km i tak 100 km jakieś 40 minut .Wiesz jaka tam jest tęperatura i obroty .Wystarczy małe bum i oś wirnika pstryk .Ona odrazu nie rozwala sie na mak .Dopiero po czasie . Moja miała 175 000 i była lalka i jeszcze napewno by polatała tak jak ja dbam
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
[quote]
lysy13 pisał(a)): Kolego turbo jak dbane i nie cieknie to zrobisz 400 000 km A moje takie było PKO ma 250 000 km i jest ok . tak przejechalem juz 276 tys km na orygilanlej turbinie i jak narazie dziala a nie ma lekko 8-) Moim zdaniem w takich sprawach powinien byc spisany protokół pokolizyjny i bylo by po problemie (wiadomo ze smart uderzony w tyl moze miec problemy wlasnie z turbina i kolektorem wydechowym ) W tej konkretnej sprawie wedlug zasady fair play proponowalbym spotkanie i consensus
W smarcie Cdi turbina wytrzymała niecałe 80tys bylismy bardzo zdziwieni lecz okazalo sie ze cos wpadło do turbiny i wykrzywilo walek. Trzymam kciuki by po tej kolizji niepadła kolejna turbina, tak jak pisal kolega Lysy13 po przejechaniu kilku set kilometrow.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Turbo sprężarka smart 0,8 cdi gruszka | mariuszkowal | 11 | 4.906 |
01.09.2019, 23:16 Ostatni post: LAZY. |
|
Podciśnienia turbo | Lisiu | 4 | 8.431 |
26.11.2015, 17:35 Ostatni post: stonalodz |
|
zdjecia kolektora wydechowego przy turbo | dominikk | 8 | 10.031 |
20.03.2013, 22:28 Ostatni post: dominikk |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości