A tu jest link do pedal boxa...zauważ, że niedługo będzie znaczna obniżka ceny.
https://pl.aliexpress.com/item/Elektroni...95bea0c-20
https://pl.aliexpress.com/item/Elektroni...95bea0c-20
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
A tu jest link do pedal boxa...zauważ, że niedługo będzie znaczna obniżka ceny.
https://pl.aliexpress.com/item/Elektroni...95bea0c-20
Tylko z tego co się orientuję to box steruje jednak odrobinę mniejszą liczbą parametrów niż chip. Ale skoro robi swoją robotę i różnica jest odczuwalna to po co przepłacać. Jeśli się nie spodoba, to zawsze można go sprzedać. Sprawdzał ktoś na hamowni wyniki przed i po?
Co do pedal boxa to rzeczywiście seryjny pedał w c453 tak słabo działa? Miałem już wiele aut i nigdy jakoś nie czułem potrzeby majstrowania przy jego czułości.
Na pedalboxie nie oszczędzaj. Tutaj http://hpfactory.pl/pedalbox/ mają pedalbox plus. Cena ok 800 zł ale sprawdzone u kilku forumowiczów. Co do rezerw mocy to Max wyciągnięty z tego silnika to 130 KM. Pytanie tylko co na to turbina, silnik i skrzynia biegów. Jednak czegoś nie rozumiem. Samochód do dostaw pizzy szkoda modyfikować i wkładac w niego kasę.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro (28.10.2018, 22:38)plesniak napisał(a): Na pedalboxie nie oszczędzaj. Tutaj http://hpfactory.pl/pedalbox/ mają pedalbox plus. Cena ok 800 zł ale sprawdzone u kilku forumowiczów. Co do rezerw mocy to Max wyciągnięty z tego silnika to 130 KM. Pytanie tylko co na to turbina, silnik i skrzynia biegów. Jednak czegoś nie rozumiem. Samochód do dostaw pizzy szkoda modyfikować i wkładac w niego kasę. Mój pedalbox też sprawdzony, działa perfekcyjnie, jakość wykonania również bardzo dobra. (28.10.2018, 22:05)antonib napisał(a): Speedbuster jest 3 kanałowy, stare boxy "oszukiwały" tylko w jednym punkcie. Muszę się najpierw przejechac seryjnym autem żeby sam się przekonać jak to reaguje na gaz i czy potrzebna mi zmiana. Mam też BMW, w którym można przełączać różne tryby jazdy, zmieniać reakcję na pedał gazu, skrzynię biegów i układ kierowniczy i szczerze mówiąc używam tego sporadycznie. W końcu jak wcisnę pedał na maksa to przepustnica jest na 100% w każdym z trybów, chodzi jedynie o stany pośrednie. Samochód będzie dostarczał jedzenie ale oprócz tego chcę też sobie sam nim pośmigać po mieście przy okazji załatwiania innych spraw. Jeśli bym wybierał auto jedynie dla pracowników to pewnie skończyłbym z Seicento w gazie albo inną Pandą. Liczę na pewien fun z jazdy po mieście oraz po części na reklamę, bo jeszcze smarta tej generacji w swoim mieście nie widziałem a z tego co czytam auto zwraca na siebie uwagę. (29.10.2018, 10:23)kamer7 napisał(a):(28.10.2018, 22:05)antonib napisał(a): Speedbuster jest 3 kanałowy, stare boxy "oszukiwały" tylko w jednym punkcie. Też miałem BMW z możliwością ustawienia trybów jazdy, obecnie w moim drugim, oprócz Smarta aucie też mam taką możliwość, ale wierz, że to nie jest to samo. Pleśniak proponuje Ci sprawdzony pedalbox, choć trochę drogi. O ile dobrze pamiętam to akurat ten można kupić i po 14 dniach oddać "bezkosztowo". Polecam spróbować i wiem na 100%, że nie będziesz chciał oddać, no chyba, że wybierzesz ten model, który ja używam, znacznie tańszy i chyba równie dobry. Pozdrawiam Antek
Rozumiem, skoro po obniżce ceny to wydatek jedynie 60 dolców czyli ok 230 zł to warto spróbować. Dzięki za sugestie.
Mam tylko nadzieję, że ten smart po którego jadę nie okaże się z 3 składany Sprawdziłem go po vinie w serwisie i wszystko wskazuje na to, że rzeczywiście ma 29 000 km przebiegu i jutro o tej porze oficjalnie zostanę mianowany smarciarzem |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|