Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Katowanie smarka

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Katowanie smarka
#11
 kamill 
o i to jest fajne rozwiazanie All Razz podreczny zestaw naprawczy Very happy
 Odpowiedz
#12
 Gość 
Nigdy nie używam trybu "A", najgorsze co może być Wink Poza tym po każdej jeździe zawsze chodzi zapalony jeszcze min. 30 sekund na luzie, żeby turbinka mogła się wychłodzić Wink
 Odpowiedz
#13
 Gość 
dlaczego "A" jest najgorsze co moze byc???? Kwestia gustu i priorytetow. Ja smigam najczesciej w korkach wiec A jest moim ulubionym.....juz sie tak przyzwyczailem, ze nawet w drugim samochodzie (tam jest pelny automat + sekwencja) na trasie smigam na A.....pelny luz Laughing aaaaaa..... i prawa reka wolna, zeby trzymac zone za kolano Razz
 Odpowiedz
#14
 Gość 
Bo tryb "A" jak dla mnie niepotrzebnie przeciąga bieg, zmienia go wtedy gdy nie trzeba, czasem chce mocniej wcisnąć gaz ale nie chce przeciągać na danym biegu do górnych granic obrotów. Z sekwencją można trzymać za kolano z małymi przerwami Wink
 Odpowiedz
#15
 kmodzele 
Można powiedzieć, że do trybu A trzeba dostoswać styl jazdy. Wtedy biegi zmieniają we właściwych momentach. A chodzi o styl "jazda spokojna".
A do toczenia się w korku, A jest niezastąpione. Bardzo oszczędza moje stopy (notoryczne włączanie i wyłączanie sprzęgła) oraz rękę (luz, jedynka, dwójka).
Popieram opinię Kamila - " "A" choć nędzny, jest dobry."
Jednak w normalnej jeździe (w sensie, gdy nie stoi się w korku) na ogół używam biegu 6. Niestety "A" dość niechętnie z niego korzysta. Wtedy wymuszam ręcznie to przełożenie.
Chyba w autach z mniejszym motorkiem, szóstka jest żadziej wykorzystywana i wóczas tryb "A" lepiej pasuje do zwykłej jazdy.
Krzysiek Modzelewski
fan smarta fortwo
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu