Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

Problem

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
Problem
#1
 Gość 
Co jest jak olej jest w calym ukladzie powietrza. Czy to turbina? Czy cos innego?
 Odpowiedz
#2
 Lolek 
Jak to w całym ? Przed turbiną to niemożliwe, chyba że masz filtr olejowy i za bardzo nasączony, jeśli od turbiny to sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie. Następna sprawa to ile oleju musisz dolewać na 1 kkm. Jeśli dolewki są niewielkie to nie ma się czym przejmować, jeśli zbliżają się do 1 l na 1000 km, to praktycznie turbina do wymiany lub regeneracji. Pozdro.
Lolek - motoparalotniarz
 Odpowiedz
#3
 Gość 
No wlasnie 1l/1000km. Przed turbina jest niewiele ale za to juz masakra wszedzie jest i to duzo. Czyli mowisz ze turbina a nie nic innego. To dobrze bo koszt regeneracji i robocizny to ok 500 zl
 Odpowiedz
#4
 Gość 
Jezdziłem kiedyś audi 80 gaznik i olej wypluwała do filtra powietrza. po porzejechaniu 100km dolewalismy z 200 mil oleju Jedynym rozwiazaniem jest wymiana silnika albo remont.
 Odpowiedz
#5
 Gość 
Witam
Jutro bedę mial turbinke ale z wymiana jest problem. Każdy mechanik do którego pojechalem nie wie jak to sie robi w samrcie a niejeden nawet nie wiedzial gdzie ona jest. Wszyscy mówili, że będą robili to pierwszy raz. Ale jak kiedyś rozbieralem to chyba nie jest taki problem. Napiszcie mi czy sam dam rady wyjąć ją i wsadzić nową. I czy dam rady sam wymienić uszczelke pod klawiaturą bo mi olejem chlapie.
pozdr
 Odpowiedz
#6
 Gość 
Nie ma problemu z wymianą sprężarki.musisz zdemontować zderzak tylny-w tym celu odkreć 5 śrubb-3 wzdłuz klapy tylnej i dwie po bokach blotników(torx25)potem wysuń zderzak tylny w tył pojazdu (otwory wzdłużne na błotnikach tylnich)potem odkręć tłumi dwie śruby na 13 klucz i die na torx przy skrzyni biegów-reszta to pryszcz warto troszke zapsikac jakimś wd 40 lub czymś podobnym i odkręcic nakrętki kolektora wydechowego potem odkręcic opaskę rury ssącej oraz smarowanie i chlodzenie turbawki,oczyscic i zamontowac nową w odwrotnej koleności-wg smarta godzinka pracy normalnie ok 3dasz radę...na ile to pomorze?sam ocenisz wg użytkownikow tego forum rozwiąze proble brania oleju-w mojej opini niekoniecznie .napisz jak będzie faktycznie.
 Odpowiedz
#7
 Gość 
tez jestem ciekaw jakie bedzie spalanie oleju po przejechaniu 1000km ...
 Odpowiedz
#8
 Gość 
W srode biore sie ostro za wymiane
 Odpowiedz
#9
 waflo 
Smarcior25: dodam tylko, ze pokrywe zaworow uszczelnia sie na silikon wiec rowniez to bedziesz w stanie sam zrobic. Co prawda musisz zdemontowac trzy cewki i odlaczyc biegnace do nich przewody wysokiego napiecia...i niestety kolektor ssacy rowniez, bo uniemozliwia on dostanie sie do wszystkich srub trzymajacych pokrywe. Jest to co prawda troche czasochlonne...ale to zadna filozofia.
 Odpowiedz
#10
 Gość 
Dzisiaj bylem u mechanika i powiedzial mi, że może też być uszkodzone uszczelniacze. Wnioskowal mi tym, że jak daje mu ostro i później zapalam to poleci mi siwy dym.
I nie wiem co mam robić i czy teraz brac się za ta turbine czy najpierw zrobic diagnostyke silnika. Tam chyba wszystko wyjdzie.
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu