Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!

problem z aplikacją Smart cross-connection

Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tryby wyświetlania wątku
problem z aplikacją Smart cross-connection
#1
 antonib 
Mam taki problem ...
Aplikacja na IOS Smart cross-connection. Nie potrafię sparować z telefonem, tj. w aplikacji widoczny jest mój telefon, ale nie ściąga  danych z Smarta, mimo, że BT jest włączone i sparowane.
Ktoś pomoże ?
Pozdrawiam
Antek
 Odpowiedz
#2
 kampie 
Postaram się pomóc,

Twój problem polega na sparowaniu telefonu z samochodem (czy możesz puszczać muzykę, dzwonic ?), czy chodzi tylko o aplikację smart cross connect ?
smart Center Duda-Cars Wrocław
tel. 71 7800827
 Odpowiedz
#3
 antonib 
(17.08.2016, 12:00)kampie napisał(a): Postaram się pomóc,

Twój problem polega na sparowaniu telefonu z samochodem (czy możesz puszczać muzykę, dzwonic ?), czy chodzi tylko o aplikację smart cross connect ?

Telefon, muzyka działają od początku o'k, (ale to jest zwykłe połączenie przez BT) natomiast dane samochodu typu przebiegi, szybkości itd czyli wszystko z cross connect nie działa, chociaż w haśle powitalnym aplikacji jest  "witaj  antoni", ale już w następnej linijce czas ostatniego połączenia jest pusto.
Pozdrawiam
Antek
 Odpowiedz
#4
 Marcin3107 
Masz dalej ten problem ? Ja i żona mamy iPhone'y 6s i cały czas jest problem z łącznością po bluetooth'ie. Zarówno w smarcie jak i w innych samochodach są problemy z telefonowaniem i odbieraniem (łączy ale nic nie słyszę). Wczoraj oddałem tel do serwisu z reklamachą i przesiadłem się do iPhone'a 5 i problemu nie ma.
U mnie jeszcze tak się działo, że jak przyszła mi jakaś wiadomość podczas jazdy to dźwięk z radia zmieniał się na taki bez basów i sopranów. Wchodząc w setup radia chcąc podkręcić tony, na ekranie pasek się przesuwał, ale dźwięk się nie zmieniał. Mam nawet nagrany filmik żeby pokazać to w Smart Center. W piątek jadę do nich na małą "poprawkę" smarta i zapytam co o tym sądzą.
 Odpowiedz
#5
 Serrrek 
Mam iPhone 6s i problem u mnie "prawie" nie występuję. Incydentalnie aplikacja traci łączność ale zdarzyło mi się to 2-3 razy. Każde powiadomienie powoduje częściowe wyciszenie dźwięków o którym pisze Marcin. Po wygaśnięciu powiadomienia dźwięk wraca do normy. To samo dzieje się jeżeli np. przeglądając twittera natrafię na post z filmikiem który poleci z autoplayu. Tak samo wygląda sytuacja gdy odpalimy nawigację, każdy komunikat powoduje lekkie wyciszenie radia. Wszystko to oczywiście jeżeli słuchamy radia, jeżeli jesteśmy przełączeni na telefon to będziemy w głośnikach po prostu słyszeć komunikaty/dźwięki powiadomień. Nie jest to raczej żadna usterka a po prostu "ficzer", ściszenie radia daje Ci znać, że coś dzieje się na Twoim telefonie.
Radio potrafi lekko zwariować jeżeli od razu po włączeniu zapłonu podłącze telefon kablem do radia i w tym samym czasie łączy się po BT. Raz dość mocno się zwiesiło ale po kilku minutach wszystko wróciło do normy.

PS. Mistrzostwem jest wyskakujący komunikat u aktualizacji która oczywiście nie istnieje ;D
 Odpowiedz
#6
 damiano.o 
Próbuję właśnie testować nową apkę Smart Cross Connect, ale również napotkałem na problemy Sad
Telefon sprawdzony i jest zgodny z wykazem. Łączy się po bluetooth ze smart media. Ale apka go nie widzi bo twierdzi, że telefon nie jest podłączony i nie zaczytuje danych. Jeżeli komuś się udało to niech się podzieli sposobem Wink
[Obrazek: 63eef716f970688b8bee5a198036cfcd.jpg][Obrazek: 4e9be6613ae97dab39898056330b4300.jpg]

Tapnięte z SG NOTE 4
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz
#7
 luckym 
Damian - sprawdze bo nawet se nie bawilem skoro mam taczskrin....uznalem ze toto bardziej dla tych radyjek a nie skrinowcow

a swoja droga czy ML (mirror link) bawiles sie? Mi poki co tylko jedna apka zdzialala a przydaloby sie radyjko odblokowac bo tam android siedzi w nim i az zal ze np spotify/youtube nie ma w nim...
 Odpowiedz
#8
 __BK__ 
Aplikacja jest kompatybilna tylko ze zwykłym radiem a nie system Media. Sprzedawca nie powiedział? Wink
 Odpowiedz
#9
 damiano.o 
(18.06.2017, 23:12)__BK__ napisał(a): Sprzedawca nie powiedział? Wink
Było za mało czasu na miejscu, a teraz to już nie pracuje Sad
Ale w instrukcji do smart cross connect też ani słowa na ten temat Sad
Czyli nie ma się co kombinować z telefonami bo i tak nie zadziała?


Tapnięte z SG NOTE 4
RS concept (RS chip + EL-TEC  + MAKSOR ULTRA)
 Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości



Menu