na podnośniku też będzie zmieniał biegi , wyłącz TRUST i możliwe że tu diabeł siedzi jeżeli wyjąłeś silnik zmiany biegów to bez adaptacji skrzyni chyba sie nie obejdzie, co do skrzyni typowa konstrukcja MZ 250 zresztą ta sama firma to robiłą hihi ( oj nagrzebało sie przy tym w młodości)
napięcie na silnik 12V ale podłączaj przy wyjętej wtyczce inaczej możesz uwalić tranzystory w ECU a ich wymiana paskudna
ale dla bezpieczeństwa podawaj napięcie przez żarówkę, jurto podam ci jakie mają być oporności na czujniku położenia biegu na poszczególnych biegach i napięcia z niego na ECU ( znając te parametry ręcznie możesz właczyć każdy bieg np ruszać z dowolnego biegu)
ECU w tym modelu jest bardzo prosty i pozwala się oszukiwać na różne sposoby.
sprawdż czy po właczeniu biegu sinik przełącza bieg np 1 lub N za pierwszym impulsem czy próbuje kilka razy ( max próbuje 6 razy i jak nie przełączy to wywala 3kreski)
napięcie na silnik 12V ale podłączaj przy wyjętej wtyczce inaczej możesz uwalić tranzystory w ECU a ich wymiana paskudna
ale dla bezpieczeństwa podawaj napięcie przez żarówkę, jurto podam ci jakie mają być oporności na czujniku położenia biegu na poszczególnych biegach i napięcia z niego na ECU ( znając te parametry ręcznie możesz właczyć każdy bieg np ruszać z dowolnego biegu)
ECU w tym modelu jest bardzo prosty i pozwala się oszukiwać na różne sposoby.
sprawdż czy po właczeniu biegu sinik przełącza bieg np 1 lub N za pierwszym impulsem czy próbuje kilka razy ( max próbuje 6 razy i jak nie przełączy to wywala 3kreski)