Witajcie.
Niedawno zrobiłem badanie techniczne i obok naderwanej poduszki silnika, co podejrzewałem już jakiś czas, okazało się, że uszkodzona jest też lewa tylna półoś (krótka) i wydostaje się już z niej smar. Należy ją zatem wymienić, pojawiają się jednakowoż tutaj 2 pytania:
1) czy jednocześnie wymienić obie półosie?
2) jakich użyć części? zrobiłem rekonesans w internetach, sklepach itd. i ciężko z dostępnością nowych, jeśli są to zamienniki (jeśli polecacie któreś - to które?), nowa w ASO na pewno kosztuje fortunę, ale wiadomo, że oryginał to oryginał. W związku z tym pytam: macie na to jakiś patent? może użyć używanych oryginałów?
HELP!
Niedawno zrobiłem badanie techniczne i obok naderwanej poduszki silnika, co podejrzewałem już jakiś czas, okazało się, że uszkodzona jest też lewa tylna półoś (krótka) i wydostaje się już z niej smar. Należy ją zatem wymienić, pojawiają się jednakowoż tutaj 2 pytania:
1) czy jednocześnie wymienić obie półosie?
2) jakich użyć części? zrobiłem rekonesans w internetach, sklepach itd. i ciężko z dostępnością nowych, jeśli są to zamienniki (jeśli polecacie któreś - to które?), nowa w ASO na pewno kosztuje fortunę, ale wiadomo, że oryginał to oryginał. W związku z tym pytam: macie na to jakiś patent? może użyć używanych oryginałów?
HELP!
"jak robię to to robię albo tego nie robię wcale"
Fortwo cdi 2004r. passion
Fortwo cdi 2004r. passion