Witam!
Przepraszam na wstępie że zapewne powielam ten temat ale nie mogę wyszukać konkretnych informacji dotyczących trwałości sprzęgła w Smarcie ForTwo 1.0 turbo z modyfikacją z Rs-Serwis.
Wiadomo że po takiej przeróbce będzie się chętniej przyciskać pedał gazu i zastanawiam się jak na to zareaguje sprzęgło i silnik.
Wiadomo że nie bedzie latanie od świateł do świateł non stop z pedałem w podłodze ale raz na jakiś czas.....
Tym bardziej że moje Smarcidło ma 115kM
Poproszę o odpowiedzi forumowiczów którzy mają taką modyfikację i konkretnie mi pomogą rozwiać wątpliwości lub mnie w nich utwierdzić.
Jeśli znalazł by się ktoś z takim RS -owym Smarcikiem na terenie Wrocławia lub okolic i zechciał dać potestować Smarta to ja również odwdzięczę się swoim.
Z góry dziękuję i do zobaczenia na trasie!
Michał z Wrocławia.
Przepraszam na wstępie że zapewne powielam ten temat ale nie mogę wyszukać konkretnych informacji dotyczących trwałości sprzęgła w Smarcie ForTwo 1.0 turbo z modyfikacją z Rs-Serwis.
Wiadomo że po takiej przeróbce będzie się chętniej przyciskać pedał gazu i zastanawiam się jak na to zareaguje sprzęgło i silnik.
Wiadomo że nie bedzie latanie od świateł do świateł non stop z pedałem w podłodze ale raz na jakiś czas.....
Tym bardziej że moje Smarcidło ma 115kM
Poproszę o odpowiedzi forumowiczów którzy mają taką modyfikację i konkretnie mi pomogą rozwiać wątpliwości lub mnie w nich utwierdzić.
Jeśli znalazł by się ktoś z takim RS -owym Smarcikiem na terenie Wrocławia lub okolic i zechciał dać potestować Smarta to ja również odwdzięczę się swoim.
Z góry dziękuję i do zobaczenia na trasie!
Michał z Wrocławia.