Witam serdecznie,
Niestety jestem zmuszony sprzedać mojego Smarciaka :/ .
W skrócie : auto produkcja 12.1999r. rej.2000r. , sprowadzony z Niemcowni. Kolor wg. jednych różowy, wg.innych malinowy (i ta opcja jest bardziej prawidłowa). Na wyposażeniu poducha pasażera, Szklany dach,el. szyby, skrzynia z automatycznym trybem zmiany biegów,central zamek (mam tylko jeden kluczyk do auta), Klimatyzacja.
Przebieg na zegarach coś koło 148.000km. ale nie bardzo bym się nim sugerował jak i w 90% przypadków takich aut.
W moich rękach auto praktycznie nie jeździło, a więcej stało (i stoi), więc przebiegi pomiędzy poszczególnymi naprawami są praktycznie zerowe.
W aucie dużo zostało zrobione:
- Kompleksowy remont silnika na początku tego roku - nie pali oleju, nie kopci, przejechał od remontu może 3 tys. km.
- Kompleksowa regeneracja głowicy silnika,
- Turbosprężarka po regeneracji na przełomie roku(ale do auta założona jakoś w marcu) - jeszcze na gwarancji,
- nowy rozrząd,
- Nowa seryjna misa oleju,
- Do auta dodaję 2 nowe poduszki silnika,
- Olej w silniku po niespełna 1000km od naprawy wymieniony - jeździ na oleju Motul 10w60 + przy wymianie dodatkowo płukanie silnika preparatem TUNAP + dodatek uszlachetniający olej dodany w momencie wymiany,
- regulator ciśnienia paliwa 4.0 , dodatkowo dodaję seryjny, więc można go wymienić z powrotem,
- listwa wtryskiwaczy z wtryskami pomarańczowymi z mocniejszej wersji,
- nowe amortyzatory w tej chwili mają może kilkaset km przebiegu
- sprężyny tył obniżające z RS PARTS,
- Wskaźnik doładowania w kabinie podłączony bardzo druciarsko - ale jest również dodany do auta,
- Uszczelnione profesjonalnie szybki trójkątne tył - nic ani podczas deszczu,ani przy myciu pod ciśnieniem nie przecieka,
- Opony letnie z przebiegiem ok 4-5tyś km nie więcej 195/50/15 wszystkie 4 sztuki takie same + 4 Felgi stalowe standardowe ale wszystkie rozmiaru tylnych,
- Do auta mogę dorzucić w ramach karty przetargowej dwie dobre zimówiki 175/50/15 bodaj Bridgstone , więc tylko dwie zimówki na przód trzeba by dokupić,
- Płyn hamulcowy nowy,
- Płyn chłodzący nowy - przy wymianie silnika wymieniony,
- Klima działa, nabita jakoś w czerwcu/lipcu,szczelna ,natomiast chyba sprzęgiełko alternatora zaczyna dawać o sobie znać - warto by wymienić,
- Świece zapłonowe 6szt wymienione w zeszłym roku tuż przed remontem silnika,
- Wszystkie filtry wymienione po remoncie,
- Zamontowana kierownica zamszowa + naba OMP,
- Szczęki hamulcowe tył świeże wymieniane niespełna dwa lata temu (ale symboliczny przebieg mają od tej pory) + dwa cylinderki hamulcowe tył wymienione w tym samym czasie,
- Tarcze przód lekka korozja, klocki grube - jeszcze sporo pojeździ,
- Krótko po naprawie hamulców tył była robiona regeneracja rozrusznika, oraz alternatora,
- Zamontowany hydrauliczny hamulec ręczny - daje bardzo fajna zbawę , natomiast można go szybko odpiąć, i przywrócić do stanu pierwotnego hamulce,
- Zamontowany wyczynowy fotel rajdowy z homologacją aktualną (seryjne fotele dodaję do auta),
- Pas kierowcy 3 calowy 6pkt na utraconej homologacji
- Tłumik własnego projektu, w pełni przelotowy - głośny (ale do zniesienia) , mogę go wyciszyć ewentualnie przed sprzedażą,
- Dodatkowo blok silnika po regeneracji + wał silnika po szlifach już w bloku + głowica silnika po regeneracji + tłoki i pierścienie używane w dobrym stanie z korbowodami + wałek rozrządu + kilka dodatkowych gadżetów + seryjne wtryskiwacze które były w tym silniku wcześniej - ogólnie można powiedzieć że poza uszczelkami, pompą wody, to drugi silnik po szlifach w częściach będzie do auta dodany.
Teraz jeżeli chodzi o braki - aby stał się znów seryjnym smartem brakuje - radia (ale jako zaślepkę mam drugą półeczkę którą dorzucam do auta), kierownicy fabrycznej, wykładziny podłogowej, schowka w drzwiach kierowcy, boczków z tyłu, tunela środkowego.
Opcji zakupu jest kilka :
1) 7500zł i auto ze wszystkim oddaję,
2) 6000zł i auto na seryjnych fotelach i pasach+ wszystkie części + hydrauliczny ręczny,
3) 5800zł i auto na seryjnych fotelach i bez hamulca ręcznego ale z częściami,
4) 5200 zł samo auto + dwie opony zimowe tył.
Puki nie sprzedam auta , części osobno nie wyprzedaję.
w razie pytań priv, bądź tel 793-007-921
Pozdrawiam
Dominik
Niestety jestem zmuszony sprzedać mojego Smarciaka :/ .
W skrócie : auto produkcja 12.1999r. rej.2000r. , sprowadzony z Niemcowni. Kolor wg. jednych różowy, wg.innych malinowy (i ta opcja jest bardziej prawidłowa). Na wyposażeniu poducha pasażera, Szklany dach,el. szyby, skrzynia z automatycznym trybem zmiany biegów,central zamek (mam tylko jeden kluczyk do auta), Klimatyzacja.
Przebieg na zegarach coś koło 148.000km. ale nie bardzo bym się nim sugerował jak i w 90% przypadków takich aut.
W moich rękach auto praktycznie nie jeździło, a więcej stało (i stoi), więc przebiegi pomiędzy poszczególnymi naprawami są praktycznie zerowe.
W aucie dużo zostało zrobione:
- Kompleksowy remont silnika na początku tego roku - nie pali oleju, nie kopci, przejechał od remontu może 3 tys. km.
- Kompleksowa regeneracja głowicy silnika,
- Turbosprężarka po regeneracji na przełomie roku(ale do auta założona jakoś w marcu) - jeszcze na gwarancji,
- nowy rozrząd,
- Nowa seryjna misa oleju,
- Do auta dodaję 2 nowe poduszki silnika,
- Olej w silniku po niespełna 1000km od naprawy wymieniony - jeździ na oleju Motul 10w60 + przy wymianie dodatkowo płukanie silnika preparatem TUNAP + dodatek uszlachetniający olej dodany w momencie wymiany,
- regulator ciśnienia paliwa 4.0 , dodatkowo dodaję seryjny, więc można go wymienić z powrotem,
- listwa wtryskiwaczy z wtryskami pomarańczowymi z mocniejszej wersji,
- nowe amortyzatory w tej chwili mają może kilkaset km przebiegu
- sprężyny tył obniżające z RS PARTS,
- Wskaźnik doładowania w kabinie podłączony bardzo druciarsko - ale jest również dodany do auta,
- Uszczelnione profesjonalnie szybki trójkątne tył - nic ani podczas deszczu,ani przy myciu pod ciśnieniem nie przecieka,
- Opony letnie z przebiegiem ok 4-5tyś km nie więcej 195/50/15 wszystkie 4 sztuki takie same + 4 Felgi stalowe standardowe ale wszystkie rozmiaru tylnych,
- Do auta mogę dorzucić w ramach karty przetargowej dwie dobre zimówiki 175/50/15 bodaj Bridgstone , więc tylko dwie zimówki na przód trzeba by dokupić,
- Płyn hamulcowy nowy,
- Płyn chłodzący nowy - przy wymianie silnika wymieniony,
- Klima działa, nabita jakoś w czerwcu/lipcu,szczelna ,natomiast chyba sprzęgiełko alternatora zaczyna dawać o sobie znać - warto by wymienić,
- Świece zapłonowe 6szt wymienione w zeszłym roku tuż przed remontem silnika,
- Wszystkie filtry wymienione po remoncie,
- Zamontowana kierownica zamszowa + naba OMP,
- Szczęki hamulcowe tył świeże wymieniane niespełna dwa lata temu (ale symboliczny przebieg mają od tej pory) + dwa cylinderki hamulcowe tył wymienione w tym samym czasie,
- Tarcze przód lekka korozja, klocki grube - jeszcze sporo pojeździ,
- Krótko po naprawie hamulców tył była robiona regeneracja rozrusznika, oraz alternatora,
- Zamontowany hydrauliczny hamulec ręczny - daje bardzo fajna zbawę , natomiast można go szybko odpiąć, i przywrócić do stanu pierwotnego hamulce,
- Zamontowany wyczynowy fotel rajdowy z homologacją aktualną (seryjne fotele dodaję do auta),
- Pas kierowcy 3 calowy 6pkt na utraconej homologacji
- Tłumik własnego projektu, w pełni przelotowy - głośny (ale do zniesienia) , mogę go wyciszyć ewentualnie przed sprzedażą,
- Dodatkowo blok silnika po regeneracji + wał silnika po szlifach już w bloku + głowica silnika po regeneracji + tłoki i pierścienie używane w dobrym stanie z korbowodami + wałek rozrządu + kilka dodatkowych gadżetów + seryjne wtryskiwacze które były w tym silniku wcześniej - ogólnie można powiedzieć że poza uszczelkami, pompą wody, to drugi silnik po szlifach w częściach będzie do auta dodany.
Teraz jeżeli chodzi o braki - aby stał się znów seryjnym smartem brakuje - radia (ale jako zaślepkę mam drugą półeczkę którą dorzucam do auta), kierownicy fabrycznej, wykładziny podłogowej, schowka w drzwiach kierowcy, boczków z tyłu, tunela środkowego.
Opcji zakupu jest kilka :
1) 7500zł i auto ze wszystkim oddaję,
2) 6000zł i auto na seryjnych fotelach i pasach+ wszystkie części + hydrauliczny ręczny,
3) 5800zł i auto na seryjnych fotelach i bez hamulca ręcznego ale z częściami,
4) 5200 zł samo auto + dwie opony zimowe tył.
Puki nie sprzedam auta , części osobno nie wyprzedaję.
w razie pytań priv, bądź tel 793-007-921
Pozdrawiam
Dominik