Właśnie odkryłem ten temacik to też się przywitam, witojcie przyjaciele.
Przez mniej więcej rok czasu szukałem sobie lekkiego, mniejszego, dwuosobowego autka z tylnym napędem które na dodatek sprawdzi się jako daily. Budżet stety niestety nie pozwolił mi na lotusa, a że dłużej nie chciało mi się oszczędzać to też wybrałem jego 'bejbi' wersje. W taki więc sposób wylądowałem kilka dni temu w roadsterze coupe. Myślę że trafiłem na bardzo dobry egzemplarz, lecz oczywiście i takie posiadają wady.
Zdarzy mi się pokręcić śrubki to też i w tym aucie będę chciał porobić kilka rzeczy. Zacznę oczywiście od kilka bolączek zakupionego egzemplarza; niedziałający centralny zamek w drzwiach kierowcy (tylko otwieranie nie działa) oraz oczywiście dach (połamane kilka klipsów, materiał odklejony od profili). Jak ktoś zna sposób na ten centralny zamek chętnie wysłucham. Na razie mam tylko plan aby rozbebeszyć drzwi i zobaczyć czy kabelki nie są w żaden sposób uszkodzone. Wszystkie bezpieczniki w SAM unit sprawne. Same drzwi kluczykiem oczywiście mogę otworzyć. Do tej pory mój wkład polegał na wymianie prawej żarówki stopu.
Dalsze plany to pomalowanie całego zawieszenia w biały proszek + poliuretany. Chciałbym też złożyć nowy silniczek do niego na wale z diesla aby miał więcej ciosu z dołu ale to już daleka przyszłość. Chociaż kto wie..
Pozdrawiam
Przez mniej więcej rok czasu szukałem sobie lekkiego, mniejszego, dwuosobowego autka z tylnym napędem które na dodatek sprawdzi się jako daily. Budżet stety niestety nie pozwolił mi na lotusa, a że dłużej nie chciało mi się oszczędzać to też wybrałem jego 'bejbi' wersje. W taki więc sposób wylądowałem kilka dni temu w roadsterze coupe. Myślę że trafiłem na bardzo dobry egzemplarz, lecz oczywiście i takie posiadają wady.
Zdarzy mi się pokręcić śrubki to też i w tym aucie będę chciał porobić kilka rzeczy. Zacznę oczywiście od kilka bolączek zakupionego egzemplarza; niedziałający centralny zamek w drzwiach kierowcy (tylko otwieranie nie działa) oraz oczywiście dach (połamane kilka klipsów, materiał odklejony od profili). Jak ktoś zna sposób na ten centralny zamek chętnie wysłucham. Na razie mam tylko plan aby rozbebeszyć drzwi i zobaczyć czy kabelki nie są w żaden sposób uszkodzone. Wszystkie bezpieczniki w SAM unit sprawne. Same drzwi kluczykiem oczywiście mogę otworzyć. Do tej pory mój wkład polegał na wymianie prawej żarówki stopu.
Dalsze plany to pomalowanie całego zawieszenia w biały proszek + poliuretany. Chciałbym też złożyć nowy silniczek do niego na wale z diesla aby miał więcej ciosu z dołu ale to już daleka przyszłość. Chociaż kto wie..
Pozdrawiam