Życzyłbym sobie , żeby każde auto ze zwykłymi lampami miało takie odcięcie światła jakie mają soczewki.
Oczywiście Robson masz rację , że przeróbki nie są zgodne z polskim prawem , ktore w wielu aspektach uwazam po prostu za idiotyczne. Przyklad z bagaznikami rowerowymi na hak jest tego sztandarowym przykładem .Kiedyś oberwalem mandat i groźbę zatrzymania dowodu rej. za dodatkowe światła stop . Argumentacji MILICJANTA nie będę przytaczał bo i tak są już skrzywdzeni przez los
Dzisiaj KAŻDE auto ma takie światła. Cały świat może montować dodatkową 3 tablicę na bagażniku hakowym bez konsekwencji ? Może . Przeróbka lamp na ksenony nie jest absolutnie żadnym zagrozeniem pod warunkiem , że są dobrze ustawione - to zresztą jak każda lampa. Jezeli fabryczny ksenon jest ustawiony za wysoko / a zdarza się , że ktoś majstrował / to samopoziom zawsze będzie go sprowadzal do wczesniej ustawionej pozycji i też taki reflektor będzie raził .
Najwiekszym zagrozeniem wg mnie jest wsadzanie do zwyklych lamp samych żarników - tu mamy poświatę , która skutecznie oślepia innych , montowanie ledów i ledzików , które albo rażą , albo ich nie widać , montowanie jakiś niebieskich postojówek czy też żarówek powyżej 5000K . Ledów jakoś policja nie tępi , ale do 3 rejestracji potrafią się przyp.... ć
Mądry policjant jak zobaczy profesjonalnie przerobioną lampę , dobrze ustawioną nie będzie się czepiał /. A głupi i upierdliwy dowali się do każdej pierdoły . Tak mają , że muszą się wykazać.
Przeróbki robiłem w ostatnich 3 autach - biksenony , dobre soczewki , perfekcyjne ustawienie i .... jak na razie przez kilka lat żaden diagnosta czy policeman się nie przyczepił
A efektywności oświetlenia drogi nawet nie porównuję .