Witam
Był kiedyś temat ciężko nabieranej temperatury silnika - 0.8 diesel
Na forum pokazał sie wątek który rozwiązywał problem:
Bolączką na niską temperaturę silnika w CDI jest instalacja restryktora pomiędzy termostatem a dolotem cieczy chłodzącej do trójnika. Dla znających język wyspiarzy polecam wątek na: Club Smart Car. Link: Thermostat CDI. Ja u siebie zainstalowalem ten restryktor w troche innym miejscu ale efekt jest ten sam. Przy porowniu budowy termostatow DIesel/Benzyna latwo sie domyslec dlaczego restryktor wydaje sie byc sensownym rozwiazaniem. Konstrukcja termostatu jest jaka jest, mam tu na mysli ten maly otworek przeplywowy z tym malym grzybkiem (zdjecia na forum). Jak uda sie kupic termostat gdzie ten otworek bedzie zorientowany na godz. 12 to mamy szczescie i nic nie potrzeba majstrować. Jak nie trafimy to ciecz przeplywa caly czas i obieg jest otwarty.
Czy ktoś z was może wykonał coś takiego
Jak dokładniej to zrobić
Pozdrawiam
Był kiedyś temat ciężko nabieranej temperatury silnika - 0.8 diesel
Na forum pokazał sie wątek który rozwiązywał problem:
Bolączką na niską temperaturę silnika w CDI jest instalacja restryktora pomiędzy termostatem a dolotem cieczy chłodzącej do trójnika. Dla znających język wyspiarzy polecam wątek na: Club Smart Car. Link: Thermostat CDI. Ja u siebie zainstalowalem ten restryktor w troche innym miejscu ale efekt jest ten sam. Przy porowniu budowy termostatow DIesel/Benzyna latwo sie domyslec dlaczego restryktor wydaje sie byc sensownym rozwiazaniem. Konstrukcja termostatu jest jaka jest, mam tu na mysli ten maly otworek przeplywowy z tym malym grzybkiem (zdjecia na forum). Jak uda sie kupic termostat gdzie ten otworek bedzie zorientowany na godz. 12 to mamy szczescie i nic nie potrzeba majstrować. Jak nie trafimy to ciecz przeplywa caly czas i obieg jest otwarty.
Czy ktoś z was może wykonał coś takiego
Jak dokładniej to zrobić
Pozdrawiam