Jak są krople to trzeba organoleptycznie sprawdzić na niucha czy płyn chłodzący czy paliwo. Jaki masz silnik, i mniej więcej z którego miejsca kapie? W cdi zdarza się nieszczelność na pompie paliwa, która występuje na zimnym silniku, kapie trochę po lewej stronie samochodu, pompę wody masz po prawej.
Jak cdi to z czujnika pompy paliwa .Opisałeś zimny kapie potem stop nic .Wymiana oringu i jazda dalej .Pozatym jeszcze został Termostat on na trujniku potrafi . Tam oring bez zlewania płynu zmienisz .Sprawdz pompe wody jak pisze Kazio . Zawsze piście coto za model i silnik łatwiej coś zaradzić słownie .
Wszystkie oringi dostępne w SC za grosik na focie masz czujnik pompy i pompe wody .Trujnika i niemam a jeszcze termostat
dzwoniłem do serwisu w Warszawie gdzie wcześniej zamawiałem czujnik stopu z czego jestem zadowolony i powiedzieli mi że już mieli pare takich przypadków i jest to wina uszczelek pompy, mam pytanie jake jest oznaczenie tej pompy, zapomniałem dodać że to jest smart fortwo cdi
witam, gdy rano zapalam smarta z pod silnika widzę że kapie paliwo ale nie mam pojęcia skąd, gdy natomiast już trochę się rozgrzeje przestaje lecieć. Mój mechanik wymienił mi uszczelki w pompie wtryskowej, ale nie jest on specjalistą od pomp więc może on coś źle zrobił. Jak uważacie?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.01.2014, 20:50 przez rogas.)