A nie polecamy ? Chyba nic sie nie zmienilo.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[451] Trwałość sprzęgła benzyna bez mhd, bez turbo
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Nawet Hella przyznaje że średnio 100 000 km i sprzęgło plus aktuator do wymiany.
? https://www.hella.com/techworld/pl/Loung...two-51469/
Witam kolegów, ja wymieniłem sprzęgło w swoim 451 mhd 71KM po przebiegu 92300 km. Koszt: sprzęgło Japanparts 335,- ; wymiana 500,- W kwocie wymiany zawarła się jeszcze wymiana pierścienia uszczelniającego między kolektorem a tłumikiem i dokładna weryfikacja i oczyszczenie zębatek ABS. Pzdr
U mnie,silnik MHD, sprzegło padło przy 107 tys.Tarcza jeszcze by trochę wytrzymała ( mimo że była cieniutka,ale nitów jeszcze nie brało) ale rozsypał się docisk.Koszt kompletnego sprzegła Sachs ( tarcza, docisk, łapa, łożysko, tuleja prowadząca łożysko i kołek łapy ) 649 złociszy,wymiana we własnym zakresie - dwa popołudnia samemu w garażu.Przy okazji wyczyszczone i pomalowane półośki od strony koronek ABS-u,wymienione uszczelniacze półosiek w skrzyni,wymienione pierścienie uszczelniające wydechu,uszczelniony mechanizm zmiany biegów.
chrisie 2 , napisales , ze wymieniales sprzeglo we wlasnym garazu , mam juz 3 smarta , remonty i wszelakie naprawy tez we wlasnym garazu ,
mam teraz 451 z litrowym najslabszym silnikiem, sprzeglo tez juz wylazi bokiem , zastanawiam nad wymianai szukam inspiracji czy wywlekac caly naped czy skrzynia do wydlubania bez calego wozka, dodam , ze nie posiadam kanalu ani podnosnika kolumnowego , dlatego w 450 do wszystkiego wydlubywalem silnik , pozdrawiam R.
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Ja mam w garażu kanał i wyciągałem samą skrzynię biegów po odkręceniu środkowej i lewej poduszki,Bez kanału też nie powinno być problemu,jest pomocny przy odkręcaniu niektórych śrub jednak samą skrzynię zdejmowałem za pomocą lewarka żaby na poziomie zerowym po odpowiednio wysoko podniesionym nadwoziu opartym na koziołkach.Nie decydowałem się na wyjazd całym napędem ze względu na ilość dodatkowych prac z tym związanych-rozłączanie ręcznego i przewodów hamulcowych,czujników ABS,układu paliwowego i układu chłodzenia oraz instalacji elektrycznej, szybciej i wygodniej jest w/g mnie zdemontować samą skrzynię.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości