dzięki za pozdrowienia i pozdrawiam również gazu na szczęście nie mam wanny też tylko brodzik a telewizji nie popatrzę bo prądu nie ma ta wichura zabrała. Dobrze ze w telefonie mam internet to chociaż kontakt ze światem
JarekCDI
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Cytat:Devil Posted on: 23/7/2009 13:37Ze znanej mi praktyki można stwierdzić, że mniejszy prąd ładownia nie jest w stanie zniszczyć akumulatora tak aby uległ on uszkodzeniu w tak szybkim czasie...będzie on zwyczajnie niedoładowany... Za to za duży prąd ładownia może załatwić każdy akumulator w czasie zależnym od ilości pokonywanych dziennie kilometrów i ilości włączonych podczas jazdy odbiorników w samochodzie.... Cytat:by Devil on 23/7/2009 21:00:01Pierwszych słów tego cytatu omawiać nie będę, bo chyba wszystko już zostało prawdziwie napisane , to nijak nie mogę zrozumieć sensu mniejszego ładowania do zaistaniałej w Smarcie usterki i dlaczego taka awaria miała by sens przy mniejszym ładowaniu? Czytając "tamtego" posta można również zobaczyc diagnozę uszkodzonego EGR-a (?) i zacinającej sie ośki... . Co ma piernik...?? Ale mając na uwadze wcześniejsze doświadczenia matematyczne - nie chcę już tego zrozumieć... Tak ma być i już... Jestem za a nawet przeciw... 8-) Cytat:by Devil on 23/7/2009 21:00:01Jeśli nie może dać więcej nić 14V to po co regulator? Przy jakich obrotach silnika jest te 14V? Bzdura!!! Gdzieś dzwonią... Jestem za a nawet przeciw...
Dziś już jest nowy dzień emocje opadły mam nadzieje ze nic juz mi się nie przydarzy chociaż w tym miesiącu. Czas jechać do wypożyczalni po jakieś auto bo pieszo do Katowic to tak nie dotrę szybko a wracając do tematu autem prawie co dzien pokonuje dystans 450 km minimum tak ze ładowanie aku miał no i zawsze radio włączone
JarekCDI
[quote]
dragon wrote: Jeśli nie może dać więcej nić 14V to po co regulator? Przy jakich obrotach silnika jest te 14V? Bzdura!!! Gdzieś dzwonią... Jestem za a nawet przeciw... Znowu zaczynasz ze mna jazde,teraz na innyn watku??? Twoje riposty pograzaja Ciebie,nie mnie,tak jak stalo sie na watku o spalaniu. Jesli nie wiesz do czego sluzy regulator napiecia zajrzyj w google tam wszystko znajdziesz. 14v jest natomiast przy pracy na biegu jalowym,w zaleznosci od producenta juz od okolo 800 obrotow/min.
LUDZIE !!! znow piszecie o bzdurach i skaczecie sobie do oczu a gdzie SMART NA LAWECIE ???
Cytat:Devil Posted on: 23/7/2009 21:00 Cytat:Devil Posted on: 24/7/2009 8:48 Ważne jest to wyboldowane (Devil - pogrubione) Dobrze... Brawo...Czyli, na wolnych obrotach napięcie jest w granicach 14 V ale przy większych obrotach napięcie wzrasta... czyli alternator z uszkodzonym regulatorem napięcia może dać więcej niż 14 Volt!!! Ponownie Twoje pierwsze zdanie nie jest prawdziwe!!!! Nie martw się jednak, nie musisz się a wszystkim znać... Tylko daj sobie pomóc...
Ale co było przyczyną awarii Jaro ... wg serwisu? Auto jeździ to super ... ale czemu sie popsuło?
Dragon .... cytat "Nie martw się jednak, nie musisz się na wszystkim znać... Tylko daj sobie pomóc... " śmieję się już drugi dzień ... Jaaaaanek Wiśnieeeeewski padł ... CZTERY Jaaaaanek Wiśnieeeeewski padł Cytat:by JarekCDI on 25/7/2009 9:56:56Napisz proszę co było przyczyną awarii... |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Smarcik -moj nowy koleszka | Smart666 | 5 | 2.341 |
23.05.2020, 17:57 Ostatni post: BASTOS |
|
To nie mój, to Żony ;) | cinekm74 | 7 | 2.983 |
02.01.2019, 20:40 Ostatni post: marekctr |