(03.03.2013, 11:04)PKO napisał(a): Amorki tylne u dołu kończą się gumowymi tulejami które się wybijają a są niewymienneTuleje met-gum robię a wielu rozmiarach, kwestia dobrania właściwego.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Schemat układu kierowniczego
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Kwestia, czy tam się zmieści jeszcze tuleja metalowo-gumowa, ponieważ tutaj to jest już zintegrowana tuleja metalowa z amortyzatorem i w niej jest tylko guma i tulejka, do której wchodzi śruba. Może być problem jeszcze zmieścić całą dodatkową tuleję metalowo-gumową, żeby było odpowiednie tłumienie. Może się okazać, że będzie za mało gumy, tym bardziej, że nie ma tam zbyt dużej średnicy. Ja jestem za, bo wydałbym wiele mniej i nie zmieniałbym jeszcze dobrych amortyzatorów. Ogólnie tak powinno to być skonstruowane, tylko wiadomo do czego dążą producenci samochodów... Daj znać, jak to widzisz, z tą średnicą tej tulei. Czy to ma w ogóle sens.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Sworznie układu kierowniczego | wibi79 | 21 | 5.913 |
22.07.2020, 00:03 Ostatni post: majster86 |
|
Sworznie wahacza / drążka kierowniczego ? | lukskajwoker | 1 | 1.960 |
18.03.2018, 12:57 Ostatni post: Kanapa |
|
Nierówna praca elektrycznego systemu wspomagania układu kierowniczego | krzyspmac | 6 | 4.789 |
21.07.2014, 09:26 Ostatni post: krzyspmac |
|
Przegląd układu hamulcowego i łozyska kół. | SANT0 | 7 | 4.513 |
06.02.2013, 08:27 Ostatni post: kifer |
|
Kontrolka układu hamulcowego - zapala się od czasu do czasu. | tstiller | 11 | 11.645 |
06.10.2010, 20:22 Ostatni post: plesniak |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości