Z w 220 zgoda ale 203??co z nim nie tak?203 w Cdi to dobre autka-czasem strzeli zawieszenie ,przepływomierz -przesiądź sie do innego na jakiś czas a docenisz Merca...Co do normy zuzycia oleju to 0,8 l na tysiąc mn więcej (bo troszke inaczej sie to liczy)powiedzmy do litra jest ok
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[450] Czujnik stopu / Zapalająca się kontrolka ABS
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Witam! Wygląda na to, że macie rację! Odpaliłem Smarta kontrolki zgasły, a po naciśnięciu hamulca na postoju zapaliły się (ABS i trójkąt)jednak światła STOP-u się nie świecą. Wygląda na to, że trzeba znaleźć czujnik STOP-u i zrobić z nim porządek jak usterka zniknie, to jetem Wam winien browarka Pozdrawiam.
miałem i mam ten sam problem !! pojawia sie on TYLKO w zimie przy mrozach jeśli zostawiam samochód poza garażem.
mój FT jest jeszcze na gwarancji wiec przyglądałem sie kiedyś jak to naprawiali w sevisie. Czujnik STOPU uaktywnia również ABS wiec konieczna jest wymniana takowego, troche wody i brudu i przestaje działać. Po ostatniej wymianie "wytrzymał" rok ale w ostatnim tygodniu znowu sie odezwał wiec jade wymienić !! mathi
Dzisiaj "dopadłem" ten włącznik światła STOP Bardzo prosta sprawa, a sam włącznik jest rozbieralny i bez najmniejszego problemu można go przywrócić do życia. Fakt, kontrolki ABS i ESP już się nie zapalają, a wszystkie systemy działają poprawnie. Sam włącznik jest umieszczony w takim miejscu, że tak naprawdę nie powinna go dopadać żadna wilgoć, a jednak... W czarnym pojemniku była wilgoć i wiem którędy się tam dostała, a mianowicie woda spływała po przewodzie. Sam przewód też jest zabezpieczony w miejscu wprowadzenia do pojemnika gumką, ale ta pewnie podczas składania autka w fabryce była założona niechlujnie i po prostu sobie wisiała na kabelku w ogóle nie uszczelniając. Takie małe niedopatrzenie w fabryce, a mogłoby wiele kosztować wrazie hamowania bez świateł STOPU gdyby za mną jechała rozpędzona ciężarówka :-? ….strach pomyśleć
jeszcze aby była pełnia szczęscia w obwodach elektronowych
nalezy wykasowac błedy teraz wielu uzytkowników pewnie dostaje dreszczy na mysl o wizycie w smart center i wydatku ok 200zł nic podobnego można ten sam efekt uzyskac znacznie taniej szybciej i prościej nalezy za ok 5 min zdięc kleme z akumulatora dokłądnie taki sam skutek za wyjątkiem wydatku uwaga bo radio zażąda kodu jesli nie masz kodu a radio pochodzi z fabrycznego wypos. twojego pojazdu to ta przyjamnośc przypomnienia kodu to zaledwie 50 zł , jak radio było kupione z innego źródła to tez 50 zł ale w warsztacie elektronicznym rtv pozdrawiam wszytkich smartomaniaków więc i siebie Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
Dzięki za informację! Zrobiłem tak jak napisałeś i jak narazie wszystko jest ok Smarcik lata bez problemowo
W tym przypadku akurat odłaczenie akumulatora działa tak samo jakbyś obciął głowe kogutowi i wykonał z nim taniec wojenny wokół smarcika!błedy z układu abs,airbag nie kasują sie po rozłaczeniu akumulatora!!!!tego błedu wcale nie trzeba kasowac -przy prawidlowym funkcjonowaniu włacznika bład przechodzi w status zapamiętany i nie rzutuje w żaden sposób na pracę układu
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości