majac mozliwosci dokladnego przyjrzenia sie ukladowi wydechowemu w smarcikudoszedlem RAZEM z kolega do wniosku ze bardzo latwo jest przerobic wydech... w silniku 0.6 turbo tlumik (ori) mozna zamienic np na taki motocyklowy... wystarzy dospawac odpowiednie rurki i ustawic tlumik... czy widzieliscie takie modyfikacje ( nie koniecznie osobiscie ale np w necie) i czy macie jakies fotki... chodzi mi glownie o zamocowanie takiego tlumika (jak to zrobic zeby bylo estetycznie)...
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[450] Tłumik benzyna / cdi - modyfikacje
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Wszystko pięknie, ale co z sondą i co z katalizatorem, który jest wewnątrz tłumika ?? Przecież taki tłumik motocyklowy to zwykły przelot bez mozliwości zastosowania katalizatora
Sondy w Smarcie są dwie, jedna przed, a druga za katem(ta w puszce tłumika) i jak wstawisz tłumik bez katalizatora to ta sonda która jest w tłumiku/katalizatorze bedzie podawała błędy...tak to wygląda na chłopski rozum. Nie wiem jak to wyjdzie w praktyce w Smarcie, ale w innych samochodach z którymi miałem styczność i miały 2 sondy, nie mozna było usunąć katalizatora...
Druga sonda jest od góry, tak mniej wiecej w połowie tłumika
Była ona stosowana od 2000r.
Druga sonda lambda zostala dodana do F2 w roku 2000, poczawszy od modelu MK4. Wczesniej byla tylko jedna wiec bez problemu mozna by zastosowac inny tlumik, najlepiej od motocykla.
All-Capone kombinowal kiedys cos z tlumikiem, wyprowadzal chyba wydech centralnie jak w Brabusie czy cos takiego...ale chyba efekty nie byly najlepsze bo auto zbyt halasowalo.
U nas w serwisie jak robimy tuning samochodów który ma 2 sondy to bez problemu wyrzucamy kata lub katy. Wystarczy założyć emulator sondy a do tego najlepiej zmienić soft.
Ja mam do sprzedania tłumik Brabusa z wyciętym katem jakby ktoś chciał, stan określam na 4+. Więcej info lub zdjęcia proszę na PW.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: