Części mechaniczne były praktycznie identyczne do 2006 roku.
Oczywiście w trakcie produkcji naturalne były minimalne zmiany osprzętu ale funkcyjnie nic nie powinno się zmienić.
Dziś też próbowałem się z tym uporać i po godzinie nakrętka mnie pokonała, próbowałem wszystkiego, od siły rąk po młotek, cały samochód chodził, prawie cały bo nakrętka ani drgnęła. Może ktoś komu się udało miał na to jakiś patent.
Do tej nakrętki najlepiej dorobić klucz z rury o średnicy wewn. ciut większej od średnicy nakrętki. Młotkiem to możesz tylko coś połamać. Kedyś dorabiałem taki klucz do Clio, jak go znajdę to wrzucę zdjęcie
Wow super patent, ale chyba nie mam na tyle umiejętności i materiałów żeby zrobić taki klucz. Poza tym z tego co pamiętam to nie cała nakrętka jest łatwo dostępna, tylko jej część więc i tak taki klucz by nie wszedł od góry.
Witam, nie wiem czy to jeszcze się komuś przyda ale podpowiadam o co zazwyczaj chodzi ze wskazaniami ilości paliwa w naszych smartach 454. To zazwyczaj nie jest wina pomp, pływaków itp. Chodzi najczęściej o dwa oporniki w zegarach, które ze względu na pękające zimne luty po prostu nie łączą i trzeba je przelutować, czasami jeden czasami dwa. Jeżeli ktoś będzie potrzebował szczegóły to proszę pisać , pomogę , u mnie to naprawiłem sam, a zaznaczam że nie jestem ani mechanikiem ani elektrykiem. Pozdrawiam ?
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.03.2018, 21:47 przez Forfour 1.5 dci.)
(08.03.2018, 21:44)Forfour 1.5 dci napisał(a): Witam, nie wiem czy to jeszcze się komuś przyda ale podpowiadam o co zazwyczaj chodzi ze wskazaniami ilości paliwa w naszych smartach 454. To zazwyczaj nie jest wina pomp, pływaków itp. Chodzi najczęściej o dwa oporniki w zegarach, które ze względu na pękające zimne luty po prostu nie łączą i trzeba je przelutować, czasami jeden czasami dwa. Jeżeli ktoś będzie potrzebował szczegóły to proszę pisać , pomogę , u mnie to naprawiłem sam, a zaznaczam że nie jestem ani mechanikiem ani elektrykiem. Pozdrawiam ?
Cześć.
Czy mógłbyś opisać sposób naprawy? Dając opis bezpośrednio na forum pomożesz wielu z nas...
Witam, ponieważ nie udaje mi się zamieścić fotek do opisu z tym wskaźnikiem paliwa, zamieszczam wszystko w załączniku. Z góry sorry za błędy ale tłumaczenie robiłem na cito i trzeba niektóre słówka sobie dopowiedzieć, generalnie da się to zrozumieć . Sprawdziłem tą metodę u siebie i wskaźnik paliwa zaczął pokazywać prawidłowo, ja miałem do przelutowania tylko jeden z tych oporników, każdy sobie sam sprawdzi wg instrukcji swoje zegary po rozebraniu, proste jak budowa cepa z tym opisem. W razie dodatkowych pytań postaram się pomóc. Pozdrawiam wszystkich
Nie mam linku do oryginału niestety, to co znalazłem na stronie evolution.uk od razu tłumaczyłem.
Gdzie jest link do oryginału? //Lazy
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.04.2018, 05:40 przez Forfour 1.5 dci.)