All-capone
Liczba postów: 1.292
Dołączył: Jul, 2006
Reputacja:
18
Imię: Robert
Skąd: blisko Iławy
All-capone
29.03.2008, 09:38
1600 netto ostatnio kosztował
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
PieQt
Liczba postów: 127
Dołączył: Mar, 2006
Reputacja:
0
Imię: Piotr
chyba teraz 1800 zł ale do mnie 4500 netto tej ceny już nie wytrzymałem
kmodzele
Liczba postów: 479
Dołączył: Mar, 2004
Reputacja:
0
Imię: Krzysztof Modzelewski
Skąd: Piaseczno + Warszawa
kmodzele
29.03.2008, 14:30
A taki "emulator sondy lambda" jest unowersalny i pasuje zamiast dowolnej sondy lamda w dowolnym aucie?
Swoją drogą, jeśli ta sonda jest niesprawna, to źle wysterowuje silnik. Ten ostatni wówczas nie działa najlepiej CHYBA.
Czy poza tym, że auto wówczas "truje" mamy też inne objawy (pali więcej? mniejsza moc? szybsze zużycie?)
Poczytałem o sondzie tutaj:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Sonda_lambda, ale nie rozwiało to moich wątpliwości, że "nie warto kupowac nowej sondy".
Krzysiek Modzelewski
fan smarta fortwo
PieQt
Liczba postów: 127
Dołączył: Mar, 2006
Reputacja:
0
Imię: Piotr
ja myślałem, że jak coś kupiłbym całą sondę, jednak Kmodzele jest kilka nie rozwiązanych kwestii
jakby to była sonada - to nie jeździłby dobrze i paliłby dużo
poza tym paliłaby się kontrolka check engine none stop, a po zresetowaniu nie pali się
stąd już nie wiem ... jak zaświeci się znów, to pomyślę nad sondą albo emulatorem
kamill
Liczba postów: 971
Dołączył: Jun, 2007
Reputacja:
0
Imię: Kamil
Skąd: WarszawA
u mnie chba jest podobnie...zapala sie 1 x lub 2 razy w tyg na postoju jak zrestartuje to jest ok , tez nie wiem co to moze byc
All-capone
Liczba postów: 1.292
Dołączył: Jul, 2006
Reputacja:
18
Imię: Robert
Skąd: blisko Iławy
All-capone
30.03.2008, 10:18
a jaką masz instalacje nowsża czy starszą ( jaki pilot 3 czy 1 przyciskowy ?)
tzn masz 1 czy 2 sondy lambda ?
kmodzele nie widziałem twojego posta wczęsbniej tak wiec dop teraz odpisuje.
w smartach z nowszą wersją instalacji elektrycznej czyli po 2001 w tych samochodach gdzie jest pilot 3 przyciskowy występują 2 sondy lambda
1 ta w standardowym miejscu tuż przy wylocie spalin z wirnika turbiny i ta właśnie sonda daje info do kompa o skłądzie mieszanki a jej uszkodzenie objawiało by sie nadmiernym zużyciem paliwa .
2 sonda to szatański wymysł niewiadomo kogo bo ona jest wkręcona w tłumik za katalizatorem i bada co wychodzi z tamtąd .
Smiem twierdzić ze przy tak małym silniku nie ma większego znaczenia co z tamtąd wychodzi więc jak sie świeci kontrolka z powodu przekrodczenia jakichś tam parametrów ( za zysoki poziom o2 )
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
All-capone
Liczba postów: 1.292
Dołączył: Jul, 2006
Reputacja:
18
Imię: Robert
Skąd: blisko Iławy
All-capone
31.03.2008, 18:13
przepis jest prosty
i małokosztowny
kup tłumik od ściga , wywal stary tłumik - jak nie jest zgnity to na allegro wart ok 150zł z obciętym kolankiem i bez wspornika które to wykorzystasz to zamocowania tłumiora od ściga , sonde sprzedasz za ok 100zł a emulator kupisz za 39zł
troche zabawy w wolny wekend , bilans finansów może wyjśc na zero a zyskasz pare koni na tłumiku przelotowym bez kata
pozdr
Wszystkie wiadomości proszę kierować na Brzostek911@o2.pl
Witam serdecznie. Od jakiegos czasu zaczyna sie zdarzac codziennie ze samochod wchodzi w tryb awaryjny , kiedys zdarzalo sie raz na miesiac, Teraz notorycznie i zapala sie check-engine. Samochod traci moc i nie chce sie wkrecac na obroty. Po kilkunastu wyłaczeniach i właczeniach silnika, tak jakby resetowalo sie stacyjka samochod jedzie normalnie, check gasnie i nie ma problemu. Mielisiscie moze doswiadczenie z takim przypadkiem, co moze byc przyczyna tego? pozdrawiam i dzieki za odp