Na wstępie chciał bym się przywitać w szanownym gronie użytkowników samochodu Smart.
Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Smarta 600 450 model wersją Passion 55KM.
Ogólnie do zrobienia mam w samochodzie 3 rzeczy.
1. Wymiana tłumika ( obecny po prostu jest skirodowany) się właściciel poprzedni kupił już nowy i go dorzucił do auta).
2. Wymiana klocków z przodu.
3. Wymiana włącznika spryskiwaczy bądź pompki.
Ale na wstępie chciał bym zapytać o tłumik.
Jak wspomniałem obecny jest skorodowany a mam nowy to pomyślałem że wymienię.
Tylko że ten nowy jest bez katalizatora.
Pytanie jakie mogą być konsekwencje montażu tłumika bez katalizatora?
Dodatkowo dostałem jeszcze inna sondę lambdę i podobno jakiś emulator ( mosiężna złączka pomiędzy króciec tłumika sondę).
Czy po wymianie może zapalać się check?
Czy jest jakiś sposób na wymianę tego tłumika starego na nowy który posiadam?
Był bym wdzięczny za wszelką pomoc.
Pozdrawiam.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Smarta 600 450 model wersją Passion 55KM.
Ogólnie do zrobienia mam w samochodzie 3 rzeczy.
1. Wymiana tłumika ( obecny po prostu jest skirodowany) się właściciel poprzedni kupił już nowy i go dorzucił do auta).
2. Wymiana klocków z przodu.
3. Wymiana włącznika spryskiwaczy bądź pompki.
Ale na wstępie chciał bym zapytać o tłumik.
Jak wspomniałem obecny jest skorodowany a mam nowy to pomyślałem że wymienię.
Tylko że ten nowy jest bez katalizatora.
Pytanie jakie mogą być konsekwencje montażu tłumika bez katalizatora?
Dodatkowo dostałem jeszcze inna sondę lambdę i podobno jakiś emulator ( mosiężna złączka pomiędzy króciec tłumika sondę).
Czy po wymianie może zapalać się check?
Czy jest jakiś sposób na wymianę tego tłumika starego na nowy który posiadam?
Był bym wdzięczny za wszelką pomoc.
Pozdrawiam.
Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka