Witam wszystkich mam pytanie jak sprawdzić czy działają wszystkie cylindry i czy wyciągnięcie OBD przy pracy silnika może coś uszkodzić.
Wczoraj jechałem autostradą było bardzo gorąco i duszno wcześniej samochód stał na słońcu jadąc ledwo mogłem osiągnąć 120km biegi na automacie zmieniały się bardzo powoli i przy obrotach 4,5-5,5. Przed jazdą dolałem do chłodnicy 0,8 litra płynu. Wcześniej problem nie występował smart bez problemu osiągał 136km biegi zmieniały się szybko od zera do 60 to było oka mgnienie na każdym skrzyżowaniu udawało się ruszyć szybciej niż inni.
Samochód przeszedł większy remont tydzień temu
slizg - łyżwa prowadząca łańcuch rozrządu połamała się i wpadła do silnika łańcuch sobie latał po całej obudowie
złamał napinacz do napędu pompy oleju
dysza natrysku która naoliwia cały łańcuch też do wymiany
łańcuch ze ślizgiem i dysza oleju
tylne amortyzatory
rozrząt z zebatkami simering wału i uszczelka pokrywy zaworów
linki do ręcznego czujnik położenia wału szczeki hamulcowe cylinderki hamulcowe
Jaka przyczyna utraty mocy ?
Wczoraj jechałem autostradą było bardzo gorąco i duszno wcześniej samochód stał na słońcu jadąc ledwo mogłem osiągnąć 120km biegi na automacie zmieniały się bardzo powoli i przy obrotach 4,5-5,5. Przed jazdą dolałem do chłodnicy 0,8 litra płynu. Wcześniej problem nie występował smart bez problemu osiągał 136km biegi zmieniały się szybko od zera do 60 to było oka mgnienie na każdym skrzyżowaniu udawało się ruszyć szybciej niż inni.
Samochód przeszedł większy remont tydzień temu
slizg - łyżwa prowadząca łańcuch rozrządu połamała się i wpadła do silnika łańcuch sobie latał po całej obudowie
złamał napinacz do napędu pompy oleju
dysza natrysku która naoliwia cały łańcuch też do wymiany
łańcuch ze ślizgiem i dysza oleju
tylne amortyzatory
rozrząt z zebatkami simering wału i uszczelka pokrywy zaworów
linki do ręcznego czujnik położenia wału szczeki hamulcowe cylinderki hamulcowe
Jaka przyczyna utraty mocy ?