To kawałek jest :(
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Szukam warsztatu który naprawia smarty w oklicy staragrdu szczecina badz gryfina
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Na Heyki 1 jest Auto Wiking. Jak tanio na komputer chcesz możesz do nich, jakieś elementy zawieszenia na szybko u nich wymieniałem. Kisielnicka na Przecławiu też pomoże, nie są tzw tanim serwisem ale powtórzę: oni tam robią bardzo solidnie, FV, gwarancja i wszystko. Namiary w Google są wszystkie.
(30.05.2018, 22:08)mmbb18 napisał(a):(30.05.2018, 21:10)Marek napisał(a): Szukaj warsztatu gdzie robią głównie mercedesa i mają program do mercedesa. Na początek wystarczy, niech zobaczą i powiedzą co myślą, napisz i podpowiemy co się da. Serwis w Szczecinie omijaj szerokim łukiem. My z Szczecina lataliśmy do Lubonia do kolegi z naszego forum robić autka, uwierz mi że najtaniej i szybciej to wyszło jak robić tam gdzie nie robili Smarta. filiproll z forum - Luboń ul. Szafirowa 11
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!! (31.05.2018, 09:04)psuwacz napisał(a): Na Heyki 1 jest Auto Wiking. Jak tanio na komputer chcesz możesz do nich, jakieś elementy zawieszenia na szybko u nich wymieniałem. Kisielnicka na Przecławiu też pomoże, nie są tzw tanim serwisem ale powtórzę: oni tam robią bardzo solidnie, FV, gwarancja i wszystko. Namiary w Google są wszystkie. ile płacileś za zawieszenie?
Wyciek oleju z silnika w paroletnim smarcie to na 100% skorodowana miska olejowa, zamiennik kosztuje około 100 i ma korek spustowy, w smarku nie występuje uszczelka miski olejowej, zakłada się ją na czarny silicon. Ten temat sam przećwiczyłem i jak kupisz miskę w np. Intercarsie lub u jakiegoś innego dostawcy zamienników, to robociznę ogarnie Ci każdy warsztat.
(31.05.2018, 13:41)Lolek napisał(a): Wyciek oleju z silnika w paroletnim smarcie to na 100% skorodowana miska olejowa, zamiennik kosztuje około 100 i ma korek spustowy, w smarku nie występuje uszczelka miski olejowej, zakłada się ją na czarny silicon. Ten temat sam przećwiczyłem i jak kupisz miskę w np. Intercarsie lub u jakiegoś innego dostawcy zamienników, to robociznę ogarnie Ci każdy warsztat. w zalaczniku zdjecie
Mercedes na Mieszka w Szczecinie jako serwis smarta, w moich odczuciach odpada. Problem z wstecznym zrzucili na wadliwie działający aktuator (nazywany także wysprzęglikiem). Pozwolili mi zakupić zamiennik (oryginał wycenili na ponad 2 tysiące) i wymienili. Niestety zabieg ten nie przyniósł pożądanego efektu. Stwierdzili, że muszą dalej diagnozować, a koszty będą oscylować w granicach 3 tyś. Po tej informacji odebrałem auto i postanowiłem sam zająć się problemem z wstecznym. Zdemontwałem nowy aktuator i sprawdziłem stan "łapy" łożyska oporowego. Jest w jak najlepszym porządku, tzn. nie jest przetarte na wylot miejsce styku z końcówką wysprzęglika, a jednocześnie stwierdziłem, że punkt styku aktuatora z łapą łożyska nie został przesmarowany. Odkręciłem też osłonę koła zamachowego (przykręcona na 4 śruby do skrzyni od strony silnika) i małym lusterkiem przeglądowym sprawdziłem grubość tarczy sprzęgła (od strony wysprzęglika włożyłem małą żarówkę, żeby oświetlić sobie tarczę. Nie było łatwo, ale można tak sprawdzić grubość tarczy). Też jest w porządku. W międzyczasie rozładował mi się akumulator, gdyż nie zamknąłem drzwi i oświetlenie wyczerpało go do zera. W czasie, gdy ładowałem akumulator, przeczyściłem wszystkie styki elektryczne na skrzyni biegów, oraz zdemontowałem lewarek zmiany biegów i też wszystko wyczyściłem oraz na nowo przesmarowałem. Po tych wszystkich zabiegach i podłączeniu naładowanego aku problem z wstecznym zniknął. Niestety po kilku dniach pojawił się na nowo. Postanowiłem nie bawić się już dalej z tym problemem (zbyt mocno napięte terminy w pracy) i udałem się na diagnozę skrzyni do Przecławia do Kisielnickich. W czasie diagnozy stwierdzono problem natury elektrycznej z strony mechanizmu zmieniającego biegi,a dokładną diagnozę i wycenę naprawy usterki podadzą mi dopiero po szczegółowych oględzinach auta i zagłębieniu się w problem. Umowiony jestem z nimi na 10.07 i na pewno o szczegółach poinformuje w następnym poście.
(30.06.2018, 05:46)krzyss napisał(a): Problem ze wstecznym to znana przypadlosc.Okładziny tarczy sprzęgła są grube. Gdyby trudności z włączeniem wstecznego powodowało sprzęgło, to usterka ta nie zniknęła by na jakiś czas, po naładowaniu aku i przeczyszczeniu styków. Zastanawia mnie co dokładnie kolega miał na myśli pisząc "mniejsza waga i komputer błędnie to odczytuje"? Jadąc wieczorem smartem zauważyłem, że w czasie zmiany biegów wyświetlacz w prędkościomierzu lekko przygasał,tak jakby silnik zmieniający biegi pobierał dużo prądu. W chwili obecnej smark śmiga po Szczecinie, a ja czekam na diagnozę Kisielnickich. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Czyżby Smarty były nienaprawialne ??? | RYCHOMR | 10 | 7.124 |
09.02.2010, 23:06 Ostatni post: Guest |
|
Czy wasze Smarty też to mają? | 11 | 5.834 |
15.01.2009, 23:56 Ostatni post: Guest |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości