2985 mm Inteligencji
F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
Wygląda spoko. Jeżeli miałbym wybór między iQ a 453 to wybrałbym Toyotę bo 453 zupełnie mi nie podchodzi. Ten model zatracił koncepcję Smarta- jest po prostu za duży. Drugi aspekt- obrzydliwie śmierdzi Renaultem. Natomiast gdybym miał wybór między 451 a iQ to bez zastanowienia wziąbym Smarta.
Ja niestety jestem zepsuty. Głęboko zepsuty. Gdybym teraz miał wybierać między 453 a iQ - byłby gruby problem, bo szukałbym - jakżeby inaczej - najbardziej odjechanego modelu. Tu iQ wypada mocno na plus - niebrzydki i do tego rzadki - a gdyby tak trafić GRMN, no to już zupełnie bajka. Z innej strony, słabo idzie Smartowi obecnie, pewnie by się dało "jakiś Brabus" wyrwać z bonifikatą. A taki Brabus, Urban Lava, powiedzmy - to wcale wcale zły nie jest
(10.08.2019, 21:27)psuwacz napisał(a): Ja niestety jestem zepsuty. Głęboko zepsuty. Gdybym teraz miał wybierać między 453 a iQ - byłby gruby problem, bo szukałbym - jakżeby inaczej - najbardziej odjechanego modelu. Tu iQ wypada mocno na plus - niebrzydki i do tego rzadki - a gdyby tak trafić GRMN, no to już zupełnie bajka. Z innej strony, słabo idzie Smartowi obecnie, pewnie by się dało "jakiś Brabus" wyrwać z bonifikatą. A taki Brabus, Urban Lava, powiedzmy - to wcale wcale zły nie jestI Ty nowego......
Odczucia polecam po jeździe... Bo te optyczne są subiektywne (choć też ważne) ale zalety IQ poznamy w trasie, gdzie auto zachowuje rewelacyjną, jak na ten gabaryt auta, stabilność i przewidywalność w prowadzeniu. Poza tym prędkości podróżne rzędu 140- 160 km/h nie stanowią żadnego problemu.Tu 451 przegrywa z kretesem.
Wypad weekendu 550 km. 80% jazda autostradami, reszta spokojnie bocznymi. Całość przejechana na 1 tankowaniu z okładem. Spalanie 4.6 na setkę. Nie była to jednak jazda o kropelce F2 Passion Cabrio Jack Black (past) & IQ+1.4 D4D (past)
&
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|