Czy ktoś zakuwał silnik 1.0 w Smarcie Brabusie? Zamówiłem i czekam na taki zestaw tłoków i korb i chciałem zasięgnąć opinii kogoś kto może jezdzi na tym :pzdr
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
[451] Kute tłoki i korby Smart 1.0 turbo Brabus
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
W tym silniku raczej problem jest z odprowadzeniem ciepła po pałowaniu. Tunerzy raczej idą w układ wydechowy z dodatkowymi elementami odprowadzającymi nadmiar ciepła
Poszukaj w CS Tuning. O zakuwaniu na forum nic chyba nie było. Popytaj Robsona - on najczęściej wymienia wrażliwe elementy w swoim 1.0. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Po takim zabiegu będziesz musiał pomyśleć o tym co napisał Kanapa i dodatkowo o słabych punktach 1.0 turbo czyli 1. kolektor wydechowy - bo seryjny nie wytrzymuje temperatur;
2. szpilki głowicy - gdzie seryjne nie wytrzymują rozprężeń związanych również z temperaturą (w tej kwestii doświadczenie ma SmartGarage z Lubonia, Filip instalował jakieś specjalne) Pozdrawiam z RS Concept
RS concept (RS chip + EL-TEC + MAKSOR ULTRA)
(20.05.2019, 22:17)Kanapa napisał(a): W tym silniku raczej problem jest z odprowadzeniem ciepła po pałowaniu. Tunerzy raczej idą w układ wydechowy z dodatkowymi elementami odprowadzającymi nadmiar ciepła (20.05.2019, 22:26)Odamiano.o napisał(a): Po takim zabiegu będziesz musiał pomyśleć o tym co napisał Kanapa i dodatkowo o słabych punktach 1.0 turbo czyli 1. kolektor wydechowy - bo seryjny nie wytrzymuje temperatur;
Czy ja w tym tłumiku widzę przepustnicę?
Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904 (21.05.2019, 06:19)Kanapa napisał(a): Czy ja w tym tłumiku widzę przepustnicę? Tak jest :sterowanie z pilota pełnego przelotu z dwóch końcówek, lub na zamkniętym wydechu spaliny idą przez tłumik i tylka jedna końcówkę ; taki zabieg aby można było poruszać się w trasie bez straty na komforcie
Ja bym się pokusił o wsadzenie tam wastegatea z odpowiednią sprężyną - przy jeździe na półgazie by było cicho, głośno by było dopiero przy pełnym doładowaniu.
I fakt - w komorze jest ciasno i będzie problem z odprowadzaniem ciepła. To bolączka wszystkich samochodów w układzie RR i MR. Wszelkie wywiewy by były na miejscu. Pomyśl o jakimś wydajnym intercoolerze wodnym. (21.05.2019, 07:17)MarianWwa napisał(a):(21.05.2019, 06:19)Kanapa napisał(a): Czy ja w tym tłumiku widzę przepustnicę? Posiadam od roku ten wynalazek. W moim przypadku tylko efekty dźwiękowe się zmieniają. Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk Pro
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904 (21.05.2019, 11:29)PatiEK napisał(a): Ja bym się pokusił o wsadzenie tam wastegatea z odpowiednią sprężyną - przy jeździe na półgazie by było cicho, głośno by było dopiero przy pełnym doładowaniu. Prawda, odprowadzenie ciepła to problem tego silnika, napewno będę myslal o tym. Co do intercoolera to myśle nad Airtec z dedykowanym wiatrakiem ,miałem w kilku autach IC tej firmy i zawsze było PRO. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[451] Zawór Blow-Off, Dump Valve w 451 Turbo | Gizbern | 3 | 3.981 |
07.12.2014, 11:52 Ostatni post: Gizbern |
|
[450][451] Zmiana softu, mapowanie, update 1,0l turbo | bartosz | 3 | 3.597 |
12.10.2014, 16:36 Ostatni post: Jarecki |
|
[451] Kit do 1.0 turbo na 120 KM lub 135 KM by Bonalume | Kanapa | 0 | 2.939 |
15.04.2014, 18:05 Ostatni post: Kanapa |
|
[451] Turbo mod amerykański | Kanapa | 7 | 5.321 |
19.02.2014, 22:05 Ostatni post: Sebastian_O |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości