Witam,
Dzisiaj żona odpaliła FF i nagle przestał reagować na zmianę biegów. Po przekręceniu kluczyka pojawiło się N jak zwykle, ale po odpaleniu silnika i wrzuceniu wstecznego pojawiło się 0, więc żona wrzuciła z powrotem na N i wtedy zniknęła informacja czy jest N, 0, 1, czy A.
Po zgaszeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu pojawiło się piszczenie (pi, pi, pi, itd.). Piszczy 11 razy i nic się nie dzieje, a silnik można odpalić normalnie. Wszystko działa za wyjątkiem biegów i nie ma informacji na wyświetlaczu w jakiej pozycji jest skrzynia. Nie słychać też dźwięku przełączanych biegów jak to zwykle było podczas zmiany przełożenia z N na cokolwiek innego.
Niestety to nie Ford i nie mogę podpiąć sobie samochodu do Forscana, żeby odczytać ewentualne błędy, mieszkając na prowincji ciężko będzie znaleźć kogoś z SD.
Czy spotkał się ktoś z efektem piszczenia 11 razy po włączeniu zapłonu i co to oznacza?
Dzisiaj żona odpaliła FF i nagle przestał reagować na zmianę biegów. Po przekręceniu kluczyka pojawiło się N jak zwykle, ale po odpaleniu silnika i wrzuceniu wstecznego pojawiło się 0, więc żona wrzuciła z powrotem na N i wtedy zniknęła informacja czy jest N, 0, 1, czy A.
Po zgaszeniu silnika i ponownym włączeniu zapłonu pojawiło się piszczenie (pi, pi, pi, itd.). Piszczy 11 razy i nic się nie dzieje, a silnik można odpalić normalnie. Wszystko działa za wyjątkiem biegów i nie ma informacji na wyświetlaczu w jakiej pozycji jest skrzynia. Nie słychać też dźwięku przełączanych biegów jak to zwykle było podczas zmiany przełożenia z N na cokolwiek innego.
Niestety to nie Ford i nie mogę podpiąć sobie samochodu do Forscana, żeby odczytać ewentualne błędy, mieszkając na prowincji ciężko będzie znaleźć kogoś z SD.
Czy spotkał się ktoś z efektem piszczenia 11 razy po włączeniu zapłonu i co to oznacza?