DaSza
Liczba postów: 1.805
Dołączył: Jan, 2011
Reputacja:
40
Imię: Darecki
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Ursus
smart fortwo 451 mhd, 2010
Moim zdaniem Kenny ma rację (co do parkowania, bo o co śmiesznego w tym klipie, to ja nie kaman)
Przy takim parkowaniu jak na zdjęciu, koła powinny być skręcone w prawo. Bo jakby miał zjechać, to oprze się tylnym prawym błotnikiem o ścianę i szybko się zatrzyma.
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był
mhd jest
Brabus
marcinmid
Liczba postów: 384
Dołączył: Mar, 2008
Reputacja:
6
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart brak
marcinmid
16.02.2013, 18:46
ale jak będą skręcone w lewo to jest szansa, że zatrzyma się na ścianie kołem a nie zderzakiem i nie będzie żadnych strat...
Lolek
Liczba postów: 2.618
Dołączył: Apr, 2006
Reputacja:
42
Imię: Ludwik
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo 451 cabrio, passion
Ja wiem że to jest wątek dla jaj, ale to jest ważne w którą stronę skręcamy koła parkując na spadku. Chodzi o to by krawężnik działał jak klin pod kołem, dlatego pod górkę w lewo a z górki w prawo. Oczywiście przy założeniu że parkujemy po prawej stronie, po lewej na odwrót. L
Lolek - motoparalotniarz
kenny
Liczba postów: 169
Dołączył: Dec, 2012
Reputacja:
2
Imię: Michał
Płeć: Mężczyzna
Skąd: Warszawa
smart fortwo 450 0,6, pulse, 1999
Jeśli mamy krawężnik to zgoda. Jeśli nie mamy to kręcimy w drugą.