Co to jest kodowanie i czy jest to wymagane do aktywacji łopatek? I na czym to polega?
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
451 Numer kabelka do podłączenia łopatek
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
|
(11.09.2017, 19:24)Gapa. napisał(a): Tak kodowanie jest wymagane po montażu kierownicy z łopatkami jest to aktywacja Filip w Luboniu Ci to ogarnie Smartgarage No właśnie pytam o to , bo ja żadnych kodów nie wgrywałem. Znalazłem opcję zmiany gear transmission z manual na automatic oraz padle whells z no na yes i to wszystko. Automatyczna zmianę mam, a łopatki nie zmieniają.
Do komputera w smarcie trzeba wgrać kod odblokowujący działanie wymaganego elementu.
Same włącznie przy pomocy komputera nic nie da. Ot zabezpieczenie producenta aby €€€ się zgadzała.
Forfour 2005r i 451 LET, ex 450 0,6/454 1,5
Ktoś musi tu być marudą więc obowiązuje http://smartklub.pl/t-regulamin-portalu-...4#pid58904
Wszystkie takie dokładki mogą być opanowane kiedy masz bogatego sama .
Wszystko aktywowane jest wtedy .Jak Smart jest seryjny i nikt nie robił nic to niestety . KODY Tak jak opisał Gapa Robota na bogato to koszty sam z serii Brabus i jeszcze czy odpowiada do modelu typu no i rocznika Pozdrawiam Łysy13
ŁYSY13 451. Cabrio Vmx 200 km emeryt SAMOTNY WILK
(12.09.2017, 09:37)ŁYSY13 napisał(a): Wszystkie takie dokładki mogą być opanowane kiedy masz bogatego sama . Czyli aktywowanie automatu- udało sie bo nie miałem najuboższej wersji SAM-a, a teraz łopatki - skąd KODY??? TYLKO ASO????
wiem, że stary wątek, ale w końcu przebrnąłem przez podmianke kierownicy z Brabusa.
Po czym poznać którą się ma wersję? Jeśli zajrzymy pod poduszkę w kierownicy, zobaczymy dwie wtyczki wchodzące do taśmy. -jeśli kabelki od łopatek podłączone sa do tej samej wtyczki co poduszka (tam są tylko cztery piny, dwa piny poduszka - dwa piny łopatki) - wtedy na pewno mamy wersję PO 31/08/2010. Wówczas od strony auta muszą być podłączone piny 10 i 5 w białej kostce. -jeśli kabelki od łopatki podłączone są do wtyczki tej co klakson (piny 3 i 5) - wtedy mamy wersję PRZED 30/08/2010 i wtedy od strony auta mają być podłączone 8 i 9 w białej kostce. Osobiście wolę drugą wersję. Mając nowszą wersję można śmiało przełożyć same kabelki łopatek z wtyczki od poduszki do wtyczki do klaksonu. Wolę dlatego, że wyjąć wtyczkę od poduchy z taśmy bez uszkodzenia jest kosmiczne - ma 3 zatrzaski. O wiele prościej wydłubać wtyczke od klaksonu bo ma 1 zatrzask. Wygląda na to, że rocznik taśmy nie ma znaczenia. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
[451] Potrzebny schemat podłaczenia kabli do stacyjki / immobilizera | smarty | 1 | 4.533 |
02.04.2015, 18:02 Ostatni post: smarty |
|
smart a numer vin | 8 | 13.435 |
19.03.2006, 21:21 Ostatni post: Guest |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości