Obecnie mam 277kkm, o ile prawdziwy był przebieg przy zakupie auta 150kkm.
Silnik bez objaw zmęczenia. Naprawy to typowe bolączki modelu:
- sprzęgło przy około 150kkm (1500-200zł z wymianą)
- po 3 latach i 100kkm intercooler (nie wiem ile wcześniej przejechał i czy w ogóle był wymieniany, przeciera się, przy wymianie wystarczy skrócić kierownicę wlotu powietrza by nie stykała się w skrajnych sytuacjach z rdzeniem chłodnicy, używany ok. 150 zł,)
- po 3,5 roku i 120kkm (nie wiem ile wcześniej przejechały) wymieniałem tylne amortyzatory (chyba ok. 160zł sztuka) i cztery końcówki (przedlift na resorze piórowym, kiedyś upolowałem w DE 2x za 10€ po parze) z przodu
- skraplacz klimatyzacji po 3 latach i 100kkm (nie wiem ile wcześniej użytkowany i czy był wymieniany - 550zł nowy),
- po 90kkm i ponad 2,5 roku świece żarowe (około 150zł z wymianą),
Silnik bez objaw zmęczenia. Naprawy to typowe bolączki modelu:
- sprzęgło przy około 150kkm (1500-200zł z wymianą)
- po 3 latach i 100kkm intercooler (nie wiem ile wcześniej przejechał i czy w ogóle był wymieniany, przeciera się, przy wymianie wystarczy skrócić kierownicę wlotu powietrza by nie stykała się w skrajnych sytuacjach z rdzeniem chłodnicy, używany ok. 150 zł,)
- po 3,5 roku i 120kkm (nie wiem ile wcześniej przejechały) wymieniałem tylne amortyzatory (chyba ok. 160zł sztuka) i cztery końcówki (przedlift na resorze piórowym, kiedyś upolowałem w DE 2x za 10€ po parze) z przodu
- skraplacz klimatyzacji po 3 latach i 100kkm (nie wiem ile wcześniej użytkowany i czy był wymieniany - 550zł nowy),
- po 90kkm i ponad 2,5 roku świece żarowe (około 150zł z wymianą),
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!