Robert, mój smart jest z 2002 roku i mam 3 przyciski
wydech jest ok - nie jest skorodowany, zamówili wydech do smarta (ale na szczęście zły przyszedł) i zrezygnowałem z wymiany - po skasowaniu błędu, kontrolka nie zapala się
Nie wiedziałem, że w moim smarcie katalizator jest zintegrowany z tłumikiem ... ceny katalogowe tłumików są niezłe
jak się zapali i po skasowaniu nie zgaśnie, to będę się martwił - pewnie kiedyś i tak będzie mnie czekać wymiana tłumika - na razie jeszcze wstrzymam się z odkładaniem kasy
wydech jest ok - nie jest skorodowany, zamówili wydech do smarta (ale na szczęście zły przyszedł) i zrezygnowałem z wymiany - po skasowaniu błędu, kontrolka nie zapala się
Nie wiedziałem, że w moim smarcie katalizator jest zintegrowany z tłumikiem ... ceny katalogowe tłumików są niezłe
jak się zapali i po skasowaniu nie zgaśnie, to będę się martwił - pewnie kiedyś i tak będzie mnie czekać wymiana tłumika - na razie jeszcze wstrzymam się z odkładaniem kasy
Cytat:All-capone napisał(a):
pieqt
a twój smart jest z 2001 luib młodszy i masz pilota z 3 przyciskami ?
bo jesli tak to jeszcze uwierze w takie info .
jeśli autko jest starsze i masz instalacje starszego typu tzn jeden przycisk na pilocie to bzdura z katalizatorem.
Wyjść jest kilka koszt max 400zł zakładając ze wymianiasz tłumik na nowy (nowy fabrycznie) , wszystko zalezy czy twój tłumik nie jest skorodowany.