Nie sądzę by czymkolwiek ta czynność się różniła akurat w F4 od innych aut. Luzujemy śruby kół. Podnosimy przód i stawiamy na kobyłki. Zdejmujemy koła. Odkręcamy dwie śruby trzymające imak zacisku hamulcowego, takie od środka i zdejmujemy zacisk a następnie kawałkiem sznurka podwiązujemy go do sprężyny resoru. Odkręcamy małą srubkę trzymającą tarczę ham. i zdejmujemy tarczę, młotek gumowy może być przydatny Następnie wkrętakiem plaskatym wydłubujemy zaślepkę z piasty i odpowiednim kluczem nasadowym, najlepiej z pokrętką 3/4 cala odkręcamy śrubę centralną piasty, ściągamy piastę wraz z łożyskami, a jeśli wewnętrzna bieżnia nie daje się ściągnąć to trzeba użyć diaxa i tarczy tnącej, czasem pomaga solidne rozgrzanie tej bieżni za pomocą palnika na propan butan.. Montaż w odwrotnej kolejności. Przyjemnej zabawy i uwaga na palce! Jeśli musimy użyć diaxa to ochrona oczu jest nieodzowna. Druga strona identycznie, czasami tylko lewe koło ma lewy gwint na śrubie centralnej. Zwykle też śruby trzymające imak hamulca mają jakieś podkładki zabezpieczające które trzeba odgiąć a potem dogiąć odpowiednio.
Zaloguj się do forum, aby móc korzystać ze wszystkich jego funkcji!
Wymiana piast przednich 454
Ocena wątku:
Tryby wyświetlania wątku
Wymiana piast przednich 454
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości