I tu jest właśnie przysłowiowy kot pogrzebany
W 450 też tak miałem podłączone - główne zasilanie pod pozycyjne, a sterujący pod krótkie. I działało OK. Dzienne włączały się tylko jak działał silnik i były pozycyjne a gasły po włączeniu krótkich.
Chciałem tak samo zrobić teraz w 451 tylko że jak Robson pokazał że puścił kabelki ładnie ze środka, to też tak chciałem. I do tego potrzebne były 2 informacje:
1. gdzie konkretnie podłączył + od modułu
2. gdzie podłączył "sterujący" gaszeniem LEDów po włączeniu krótkich?
Mam nadzieję że jasno wyrażam się o co mi chodzi
W 450 też tak miałem podłączone - główne zasilanie pod pozycyjne, a sterujący pod krótkie. I działało OK. Dzienne włączały się tylko jak działał silnik i były pozycyjne a gasły po włączeniu krótkich.
Chciałem tak samo zrobić teraz w 451 tylko że jak Robson pokazał że puścił kabelki ładnie ze środka, to też tak chciałem. I do tego potrzebne były 2 informacje:
1. gdzie konkretnie podłączył + od modułu
2. gdzie podłączył "sterujący" gaszeniem LEDów po włączeniu krótkich?
Mam nadzieję że jasno wyrażam się o co mi chodzi
"Cytrynka" FT 2011, 1.0 był mhd jest Brabus