W którymś z postów były opisywane problemy dotyczące trwałości instalacji elektrycznej, prowadzącej do aktuatora /wysprzęglik/ i wybieraka przy skrzyni biegów. Przewody łamią się wewnątrz izolacji i śniedzieją na stykach/złączach.
Może jest to problem związany z miejscem produkcji auta a być może i części komponentów do niego - Francja.
Mam dwa inne auta - francuskie, Renault i Citroen, obydwa przeżywały problemy z instalacją elektryczną w postaci popękanych przewodów miedzianych wewnątrz izolacji. Problemów z pękającymi przewodami wewnątrz izolacji nie miałem w poprzednich autach, dwu amerykańskich i jednym niemieckim.
Ale może zbytnio generalizuje problem z "francowatymi".
Pomimo tego i tak jestem zadowolony z aut farncuskich, nie mniej jak z poprzednio użytkowanych - co prawda cenię każde auto za co innego.
Może jest to problem związany z miejscem produkcji auta a być może i części komponentów do niego - Francja.
Mam dwa inne auta - francuskie, Renault i Citroen, obydwa przeżywały problemy z instalacją elektryczną w postaci popękanych przewodów miedzianych wewnątrz izolacji. Problemów z pękającymi przewodami wewnątrz izolacji nie miałem w poprzednich autach, dwu amerykańskich i jednym niemieckim.
Ale może zbytnio generalizuje problem z "francowatymi".
Pomimo tego i tak jestem zadowolony z aut farncuskich, nie mniej jak z poprzednio użytkowanych - co prawda cenię każde auto za co innego.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!