Objawy popękanej głowicy:
- może być olej w płynie chłodzącym, widoczny w zbiorniczku wyrównawczym,
- po odkręceniu korka od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego czuć spaliny zamiast słodkawego zapachu "glikolu",
- może być pęknięty od nadmiernego ciśnienia korek zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego,
- "masło" w oleju silnikowym przez płyn chłodzący który dostał się do oleju,
- ubywanie płynu chłodzącego bez występowania widocznych wycieków /w tym na połączeniach przewodów/, połączone z dymieniem na biało z rury wydechowej /para wodna/,
podobne/identyczne objawy mogą być przy uszkodzonej uszczelce głowicy.
Jedno i drugie wymaga zdemontowania głowicy, a wtedy dopiero okazuje się faktyczny powód - mniej lub bardziej bolesny finansowo.
- może być olej w płynie chłodzącym, widoczny w zbiorniczku wyrównawczym,
- po odkręceniu korka od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego czuć spaliny zamiast słodkawego zapachu "glikolu",
- może być pęknięty od nadmiernego ciśnienia korek zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego,
- "masło" w oleju silnikowym przez płyn chłodzący który dostał się do oleju,
- ubywanie płynu chłodzącego bez występowania widocznych wycieków /w tym na połączeniach przewodów/, połączone z dymieniem na biało z rury wydechowej /para wodna/,
podobne/identyczne objawy mogą być przy uszkodzonej uszczelce głowicy.
Jedno i drugie wymaga zdemontowania głowicy, a wtedy dopiero okazuje się faktyczny powód - mniej lub bardziej bolesny finansowo.
Smart Fortwo 450 cdi 2000 rok, było 41KM jest 59KM
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!
Mam go od 10-2011 i przebiegu 150 000 km, obecny przebieg ponad 430 000 km !!!!