Odgrzeję kotleta i zapytam wprost.
Chodzi mi o dodatkowy zegar wskazujący temp silnika do mojego Smarcika FF 454 1.5 109KM z 2004r - szukam i szukam i znaleźć nie mogę oryginalnego zegara. Czy ktoś ma takie cudo by zapodać foto , może jakiś nr OEM ?
Bo tak na prawdę szukam po omacku nie wiedząc jak to wygląda
Temat ogarnięty. Zegary już mam. Problem z montażem. Jak zdjąć te zaślepki gdzie się montuje zegary ? Chyba nie obędzie się bez demontażu górnej części deski ( tej pokrytej materiałem)
Może ktoś podpowie jak inaczej się za to zabrać?
Temat u mnie zamknięty.
Wszystko zamontowane i wszystko działa. Mąż wywalił cały środkowy panel ( dosłownie cały ) szukając gniazda do podłączenia zegarów. Jak się okazało po wielu k.... , h...... itd itp porozcinanych wiązkach elektrycznych ( tzn taśmach i gąbkach ) w poszukiwaniu gniazda nie było takiej potrzeby. Kierowaliśmy się informacjami z forum oraz poradami telefonicznymi członków klubu. Jak się okazało wtyczka- gniazdo do podłączenia zegarów było zamocowane na spince do metalowej części konstrukcyjnej po prawej stronie radia ( siedząc w aucie po prawej - nie we wiazkach itd ). Tak czy inaczej aby zegary- zamocować w sposób fabryczny ( przykręcone, każdy na 3 śruby, bez demontaży całego kokpitu) nie ma szans. Przeciągniecie przewodów to wyższa szkoła jazdy, ale temat spięcia zegara lewego i prawego to już temat niemożliwy z uwagi na długość przewodów. Na szczęście jak się okazało długość kabelków tu nie ma znaczenie i można było je przedłużyć.
Wszystko na miejscu , wszystko działa - tzn wskaźnik temp oraz zegarek. I TO SIĘ LICZY
W planie - dalsze doposażanie mojego FF ( takie zboczenie mojego ukochanego męża )
Chodzi mi o dodatkowy zegar wskazujący temp silnika do mojego Smarcika FF 454 1.5 109KM z 2004r - szukam i szukam i znaleźć nie mogę oryginalnego zegara. Czy ktoś ma takie cudo by zapodać foto , może jakiś nr OEM ?
Bo tak na prawdę szukam po omacku nie wiedząc jak to wygląda
Temat ogarnięty. Zegary już mam. Problem z montażem. Jak zdjąć te zaślepki gdzie się montuje zegary ? Chyba nie obędzie się bez demontażu górnej części deski ( tej pokrytej materiałem)
Może ktoś podpowie jak inaczej się za to zabrać?
Temat u mnie zamknięty.
Wszystko zamontowane i wszystko działa. Mąż wywalił cały środkowy panel ( dosłownie cały ) szukając gniazda do podłączenia zegarów. Jak się okazało po wielu k.... , h...... itd itp porozcinanych wiązkach elektrycznych ( tzn taśmach i gąbkach ) w poszukiwaniu gniazda nie było takiej potrzeby. Kierowaliśmy się informacjami z forum oraz poradami telefonicznymi członków klubu. Jak się okazało wtyczka- gniazdo do podłączenia zegarów było zamocowane na spince do metalowej części konstrukcyjnej po prawej stronie radia ( siedząc w aucie po prawej - nie we wiazkach itd ). Tak czy inaczej aby zegary- zamocować w sposób fabryczny ( przykręcone, każdy na 3 śruby, bez demontaży całego kokpitu) nie ma szans. Przeciągniecie przewodów to wyższa szkoła jazdy, ale temat spięcia zegara lewego i prawego to już temat niemożliwy z uwagi na długość przewodów. Na szczęście jak się okazało długość kabelków tu nie ma znaczenie i można było je przedłużyć.
Wszystko na miejscu , wszystko działa - tzn wskaźnik temp oraz zegarek. I TO SIĘ LICZY
W planie - dalsze doposażanie mojego FF ( takie zboczenie mojego ukochanego męża )